شناسهٔ خبر: 67050685 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

برنده قهرمان جهان در مجارستان: در کشتی فینال اشتباه کردم

عباس ابراهیم زاده گفت: در فینال رقابت‌های کشتی آزاد رنکیگ اتحادیه جهانی کشتی هم مصدوم بودم و هم اشتباه کردم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات ۷ وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد رنکیگ اتحادیه جهانی کشتی جام امره پولیاک و وارگا یانوس امروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد که در پایان مسابقات روز نخست، عباس ابراهیم زاده در وزن ۶۵ کیلوگرم و عادل پناهیان در وزن ۷۹ کیلوگرم به مدال نقره رسیدند و شهداد خسروی در وزن ۶۱ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

ابوالفضل بابالو در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز پنجم شد.

بر همین اساس عباس ابراهیم زاده پس از کسب مدال نقره این رقابت‌ها ضمن ابراز ناراحتی و عذرخواهی از اینکه نتوانسته است مدال طلا مسابقات را کسب کند، گفت: از اینکه نتوانستم فنون را به خوبی روی تشک پیاده کنم، شرمنده هستم.

وی با اشاره به اینکه علیرغم اینکه ۸ امتیاز از حریف ژاپنی جلوتر بود، اما به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست کشتی فینال را مدیریت کند، ابراز داشت: باید فن بارانداز را در موقعیت مناسب به اجرا می‌گذاشتم که نتوانستم و اشتباهاً فکر کردم کار تمام شده است. وقتی بلند شدم، حریف از پای آسیب‌دیده من زیر گرفت که به دلیل درد شدید، تعادلم بهم خورد و شرمنده شدم.

ابراهیم زاده سطح مسابقات را خوب دانست و افزود: در کشتی با حاجی علی اف آذربایجانی، قهرمان جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک، تنها به حرف مربی گوش کردم و توانستم ۶ بر صفر او را شکست دهم.

شایان ذکر است در وزن ۶۵ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۷ کشتی گیر و در دو گروه به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، عباس ابراهیم زاده در مبارزه نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر گئورگی زیلاگی از مجارستان را شکست داد وی در مبارزه بعدی با نتیجه ۷ بر ۲ آستین گومز از مکزیک را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت. ابراهیم زاده در این مرحله با نتیجه ۶ بر صفر از سد حاجی علی اف قهرمان جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از آذربایجان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. ابراهیم زاده در این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۸ مغلوب کوتارو کایوکا از ژاپن شد و به مدال نقره رسید.

انتهای پیام/

نظر شما