شناسهٔ خبر: 67050563 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مسابقات قرآن خانواده‌های فراجا در استان‌ها برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی فراجا از برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم خانواده‌های کارکنان فراجا خبر داد و گفت: این مسابقات در ۱۳ رشته از ابتدای خرداد تا ۲۰ تیرماه در ۳۷ رده انتظامی سراسر کشور، در حال برگزاری است. 

صاحب‌خبر -

سرهنگ رمضانعلی رودمقدس، رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی فراجا در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم خانواده‌های کارکنان فراجا گفت: این مسابقات از ابتدای خرداد تا ۲۰ تیرماه در ۳۷ رده انتظامی سراسر کشور در حال برگزاری است. 

وی افزود: در این دوره از مسابقات، متسابقین در ۱۳ رشته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که شامل حفظ ۳ جز، ۵ جز، ۱۰ جز، ۱۵ جز، ۲۰ جز و حفظ کل قرآن کریم و همچنین قرائت تحقیق، ترتیل قرآن، اذان و نکات تفسیری سطح یک و دو و مفاهیم نهج‌البلاغه است که به تازگی به این مسابقات اضافه شده‌ است.

رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی فراجا ادامه داد: نفرات برتر مسابقات استانی پس از ارزیابی مجدد که از سوی داوران و کارشناسان اداره قرآن و عترت سازمان عقیدتی و سیاسی انجام می‌دهند در هر رشته ۱۰ تا ۱۵ نفر منتخب به مسابقات سراسری راه پیدا می‌‌کنند.

رودمقدس تصریح کرد: مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های کارکنان فراجا نیز از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ شهریورماه سال جاری در هتل پارس مشهد برگزار خواهد شد. در آنجا نیز شاهد رقابت ۶۰۰ نفر از خانواده‌های کارکنان فراجا خواهیم بود.

انتهای پیام

نظر شما