شناسهٔ خبر: 67050380 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

جاماندگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر بخوانند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۳۲ هزار ظرفیت استخدامی در دولت سیزدهم برای فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر تعریف شد.

صاحب‌خبر -

سیدامیر حسین قاضی‌زاده هاشمی در بازدید از حوزه برگزاری دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر، گفت: موفق شدیم برای نخستین بار بعد از انقلاب در این حجم و ابعاد شاهد برگزاری  آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر باشیم.

معاون رئیس جمهور گفت: ۳۲ هزار ظرفیت استخدامی در دولت  آیت‌الله شهید رئیسی برای فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر تعریف شده است. خوشبختانه یک اقدام دیگری که انجام شده این است که ردیف اعتباری استخدام این عزیزان قبل از انجام آزمون پیش‌بینی شده و بدون هیچ مشکلی پس از طی آزمون و مراحل گزینش به کار گرفته خواهند شد.

رئیس بنیاد شهید عنوان کرد: امروز موفق شدیم یکی از احکام قانون برنامه ششم را که حدود ۷ سال اجرا نشده و یک دهه قبل تصویب شده بود، به نتیجه برسانیم.

 قاضی‌زاده درباره جاماندگان از آزمون توضیح داد: در مراحل بعدی باهماهنگی اولیه‌ای که با سازمان اداری و استخدامی کرده‌ایم با استفاده از ظرفیت باقی مانده، آزمون دیگری برای این دسته از فرزندان شاهد و جانبازان  برگزار  می‌کنیم؛ البته امیدواریم در همین مرحله همه افرادی که واجد شرایط هستند، جذب شوند.

او همچنین در حاشیه این آزمون در دانشگاه علامه طباطبایی، گفت: ۲۱ هزار و ۹۲۱ داوطلب مشمول در دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر ثبت نام کردند که در صورت قبولی در آزمون و طی مراحل قانونی، جذب دستگاه‌های اجرایی می‌شوند.

نظر شما