شناسهٔ خبر: 67049753 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران:

فرایند ثبت نام بچه های مسجد در رویداد « صعود» آغاز شد

ساری- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران از آغاز فرایند ثبت نام بچه های مسجد در رویداد « صعود» خبر داد و گفت: سه هزار نیروی انسانی در مساجد استان کادرسازی می شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمد ترابیان در گفت وگو با خبرنگار مهر از آغاز فرایند نام نویسی رویداد فرهنگی هنری «صعود» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران خبر داد واظهار کرد: علاقه‌مندان تا ۳۱ خرداد ماه جاری با مراجعه به سایت https://soudmaz.ir/ ثبت نام کنند.

وی به آغاز ثبت‌نام رویداد فرهنگی هنری «صعود» اشاره و افزود: نوجوانان و جوانان در رده سنی ۱۳ تا ۲۰ سال، خانواده نوجوانان ثبت نام شده و اهالی مسجد محله، جامعه هدف این طرح هستند.

حجت الاسلام ترابیان گفت: رویکرد این طرح، مسجدپایه و خانواده‌محور است که به جذب و پرورش نوجوانان با مشارکت حداکثری مردم محله می‌پردازد و به جای مداخله بیرونی به دنبال خوداتکایی در مسیر پیشرفت و خلق حداکثری ارزش افزوده در درون محله به شکل همزیستی مومنانه می‌باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران با بیان اینکه این رویداد تربیت محور بوده و بین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان اجرایی خواهد شد، ادامه داد: تمامی رشته‌ها طی ۶ مرحله شامل: استعدادیابی، آموزش، هدایت، تولید، رقابت و عرصه اجرا برای مردم که فرآیندی جامع و کامل است انجام می‌گیرد.

حجت الاسلام ترابیان با بیان اینکه روند نام نویسی تا ۳۱ خرداد ماه جاری ادامه دارد و شرکت کنندگان در این رویداد، پس از ثبت نام علاوه بر شرکت در کلاس‌ها می‌توانند به صورت داوطلبانه و جهادی در اجرای برنامه‌های مسجدی همکاری نماید، افزود: کلاس‌های این رویداد فرهنگی هنری در ۲ سطح تخصصی و عمومی برگزار می‌شود.

وی از اعطای گواهینامه به شرکت کنندگان در این طرح خبر داد و یادآورشد: قرآن و عترت، کتاب و کتابخوانی، کارآفرینی، سرود، سواد رسانه‌ای، بی نهایت شو (اردو)، تئاتر، موبایل گرافی، داستان نویسی، طراحی پوستر، تدوین و خبرنگاری رشته‌های این رویداد است.

حجت الاسلام ترابیان با بیان اینکه رویداد صعود در راستای کادرسازی ۳ هزار نیروی انسانی در مساجد استان اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: این رویداد در بازه زمانی یکساله اجرایی شده و در نهایت با برگزاری جشنواره‌ای برترین‌های کلاس‌های برگزار شده در مساجد استان شناسایی و معرفی می‌شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران بیان کرد: کلاس‌های عمومی با محوریت مسجد محله و کلاس‌های تخصصی با محوریت شهرستان و منطقه اجرایی می‌شوند.

نظر شما