شناسهٔ خبر: 67049375 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

با شرکت 1864 هنرجو ؛

برگزاری آزمون‌های جامع و ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر در گیلان

مدیر کل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری دومین آزمون جامع سال تحصیلی 1403 – 1402 و چهل و سومین آزمون ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر با شرکت 1864 هنرجو در استان خبر داد .

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، امیرحسین طاهری مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه آزمون‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر به منظور فراگیری و ارتقای آموزش‌های مهارتی و هنری ، همچنین ساماندهی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ ‌التحصیلان به بازار کار و اشتغال مولد در حوزه فرهنگ و هنر و پرورش روحیه کار آفرینی در فارغ التحصیلان آموزش‌های مهارتی به صورت جامع و هماهنگ در سطح کشور برگزار می‌شود ، اظهار نمود : دومین آزمون جامع سال تحصیلی 1403 – 1402 و چهل و سومین آزمون ادواری مهارتی رشته های کار و دانش فرهنگی و هنری ، همزمان با سراسر کشور در استان گیلان برگزار می‌شود .

وی با اشاره به شرکت 1864 هنرجوی مراکز مهارت‌ آموزی استان در این دوره از آزمون ، گفت : 1321 نفر از این هنرجویان ( شامل 948 مرد و 373 زن ) در آزمون جامع و 543  نفر ( شامل 371 مرد و 172 زن ) در آزمون ادواری ثبت ‌نام نموده اند .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود : این هنرجویان در 13 رشته چهره ‌سازی ، عکاسی دیجیتال ، گرافیک رایانه‌ای ، سفالگری ، تصویرسازی و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای ، دستیاری طراحی لباس ، دستیاری طراحی لباسهای نمایشی ، نوازندگی ساز جهانی ، نوازندگی ساز ایرانی ، آواز جهانی ، نگارگری ، منبت کاری ، و هنر معرق کاری آزمون می‌دهند .

امیرحسین طاهری با اشاره به برگزاری آزمون‌های جامع و ادواری بخش فرهنگ و هنر در دو بخش نظری و عملی ، تصریح نمود : بخش عملی این آزمون از تاریخ 16 تا 21 خرداد ماه 1403 در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا برگزار می شود و همچنین آزمون نظری نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ های 24 و 25 خردا ماه 1403 به صورت برخط ( آنلاین ) در مدرسه معلم رشت برگزار می‌شود .

 وی ادامه داد : شرکت‌ کنندگان در آزمون برای اطلاع از نمره خود و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه آزمون هنر به آدرس www.azmoonehonar.ir مراجعه نمایند .

نظر شما