شناسهٔ خبر: 67048891 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

طرح فاخر ایران 1440 در گلستان اجرا می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان، گفت: طرح فاخر ایران 1440 با استفاده از ظرفیت بانوان در گلستان اجرا می شود.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت ‌الاسلام «عباسعلی گرزین» در نشست نخبگانی طرح ایران 1440 ، اظهار کرد: برای نخستین بار در استان های کشور و در گلستان نشست عملیاتی طرح فاخر ایران 1440 که در نهضت پیشرفت بانوان کشور طراحی و پایه گذاری شده در حال برگزاری است.
 
به گفته وی؛ ساختن استان گلستان و ایران 40 سال آینده، طراحی الگوها و ترسیم نقشه ها و عملیات هایش با استفاده از ظرفیت بانوان از اهداف این طرح است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان حضور بانوان را نقطه امید این طرح دانست و گفت: این طرح توسط بانوان نخبه، موثر و فرهیخته انجام می شود، این بار بانوان قیام کرده و ظرفیت خودشان را به میدان آورده اند.
 
وی افزود: برش استانی طرح امروز برای نخستین بار در استان در حال انجام است، جمعی از بانوان نخبه گلستان دور هم جمع شده اند تا آینده نگاری 40 سال آینده استان و در نهایت کشور را برای رسیدن به قله های افتخار ترسیم کرده و راهکارها و برنامه های عملیاتی واقعی آنرا بنویسند.
 
به گفته وی؛ این طرح با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در کشور و در استان توسط اداره تبلیغات اسلامی و استانداری و دیگر مجموعه ها در حال انجام است.
 
حجت الاسلام گرزین با اعلام اینکه بیش از 2 سال برای این طرح نشست های تخصصی نخبگانی با حضور بانوان نخبه استان و هم با دستگاه های مربوطه برگزار شده است، تصریح کرد: در نهایت برنامه ها و راهکارهای بانوان جمع آوری، احصا و پالایش شده تا حمایت دستگاه های مختلف اجرایی از این طرح جلب شود.
 
وی ادامه داد: این طرح در قالب نشست های ماهیانه برگزار می شود تا با تصویب ملی این طرح ها و با کمک استان ها به سمت اجرای میدانی آن برویم تا استانی الگو و پیشرفته را تجربه کنیم.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما