شناسهٔ خبر: 67048847 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دوست‌پرست خبر داد

شناسایی پیکر مطهر شهید «سیدمحسن غریبیان» در همدان

همدان-نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان همدان از شناسایی پیکر مطهر شهید «سید محسن غریبیان» از طریق نمونه برداری آزمایش DNA خبر داد و گفت: این شهید به عنوان شهید گمنام در گلزار شهدای همدان خاکسپاری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بهرام دوست‌پرست در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهید بسیجی «سید محسن غریبیان» فرزند سید حسن که در تاریخ ۲۲ فروردین ماه سال ۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسید و پیکر مطهرش در عملیات تفحص در سال ۷۶ به عنوان گمنام در قطعه شهداء همدان خاکسپاری شده بود از طریق نمونه‌برداری(DNA)   شناسایی شد.

وی افزود: خبر شناسایی به خانواده این شهید گرانقدر بعد از ۴۱ سال چشم‌انتظاری امشب در مراسمی به دعوت آستان قدس رضوی در جوار حرم مطهر آقا علی بن موسی الرضا (ع) اطلاع داده شد.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان همدان بیان کرد: شهید یاد شده جمعی لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) متولد تهران بوده و خانواده در تهران ساکن هستند و مقرر شده تا در روزهای آینده مراسمی با حضور خانواده شهید در گلزار شهداء همدان برگزار شود که برنامه‌های آن متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه تصمیم ماندن یا نماندن پیکر شهید در همدان بر عهده خانواده شهید است عنوان کرد: مزار مطهر این شهید گرانقدر در جوار مزار شهید «سعید قهاری سعید» در گلزار شهدای همدان خاکسپاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما