شناسهٔ خبر: 67048806 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

وزیر نفت ونزوئلا از روند پیشرفت پروژه ترمینال خوزه بازدید کرد

وزیر نفت ونزوئلا با حضور در ترمینال غربی پایانه ذخیره و حمل نفت خام خوزه (TAECJAA)، از روند اجرایی این پروژه بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، پدرو رافائل تچیا وزیر نفت ونزوئلا، در این بازدید در روند پیشرفت کارهای بازسازی مخازن TA1-T-01 و TA1-T-02 در بخش غربی پایانه ذخیره و حمل نفت خام این بندر که توسط مهندس اخلاقی ارائه شد قرار گرفت.          

در این بازدید وزیر نفت ونزوئلا از مراحل اجرایی فعالیت های مهندسی و فنی گروه پتروپارس در پروژه افزایش ظرفیت نفت ترمینال خوزه بازدید و جریان پیشرفت این پروژه را پیگیری کرد.          

بنابراین گزارش، در این بازدید که با حضور مدیران پروژه و مهندسان شرکت پتروپارس صورت پذیرفت، آخرین وضعیت پیشرفت پروژه و وضعیت تامین کالا برای وزیر نفت ونزوئلا تشریح شد. در این دیدار، پدرو رافائل تلیچا، ضمن ابراز رضایت از وضعیت بسیار مطلوب پروژه، بر گسترش همکاری ها و مشارکت پتروپارس در سایر پروژه های نفت و گاز ونزوئلا تاکید کرد.        

گفتنی است پروژه پایانه ذخیره و حمل نفت خام خوزه آنتونیو آنزواتگی (TAECJAA) ونزوئلا توسط  شرکت نفت ونزوئلا (PDVSA)  و شرکت ایرانی پتروپارس در حال انجام است که مشتمل بر تعمیرات پمپ ها، مخازن ذخیره و بازوهای بارگیری بوده و با گذشت حدود 4 ماه از آغاز فعالیت های پتروپارس، پیشرفتی معادل 31 درصد حاصل شده که بیش از برنامه ریزی 22 درصدی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما