شناسهٔ خبر: 67048758 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ظرفیت گردشگری سرعین می‌تواند در کاهش نرخ بیکاری استان موثر باشد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه بیشتر به ظرفیت گردشگری شهر توریستی سرعین می‌تواند در اشتغالزایی برای جوانان استان موثر باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، احد بیوته گفت: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری موجود در استان، طرح‌های گردشگری و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در این حوزه از اولویت‌هایی است که پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: استقرار معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان سرعین، پیگیری حل مشکل ساری سو و قره سو، حمایت از سرمایه‌گذار و ایجاد یک مسیر گردشگری جدید برای سرعین برای توسعه این شهرستان ضروری است و پیگیری می‌شود.

او تاکید کرد: روستاهای سرعین نیز باید از نعمت حضور گردشگر بهره‌مند شوند و این می‌تواند زمینه مهاجرت معکوس و افزایش ارتقای کیفیت زندگی روستاییان را فراهم کند.

بیوته ادامه داد: حکمرانی مردم یعنی حضور مسئولان در میان مردم و استفاده از ظرفیت‌های مردم و سرمایه‌گذاران که در این راستا باید بستر حضور مردم در توسعه صنعت گردشگری شهرستان سرعین و سایر نقاط استان را فراهم کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توجه به ظرفیت گردشگری استان به ویژه ظرفیت گردشگری شهر توریستی سرعین می‌تواند در زمینه اشتغالزایی برای جوانان استان و بهبود شرایط اقتصادی تاثیر بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما