شناسهٔ خبر: 67048535 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خدمت‌رسانی کاروان‌های سلامت هلال‌احمر کرج به ۷۷۸ نفر در مناطق کمتر برخوردار

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر البرز گفت: به مناسبت ایام ارتحال بنیانگدار جمهوری اسلامی ایران و در قالب پویش "چله خدمت"، دو کاروان سلامت در مناطق کمتر برخوردار شهرستان محمدشهر و کرج نو برگزار شد. مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر البرز گفت: به مناسبت ایام ارتحال بنیانگدار جمهوری اسلامی ایران و در قالب پویش "چله خدمت"، دو کاروان سلامت در مناطق کمتر برخوردار شهرستان محمدشهر و کرج نو برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدباقر خلفی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز با بیان اینکه ارائه خدمات رایگان درمانی و پایش سلامت همگانی در مناطق کمتر برخوردار یکی از طرح‌های داوطلبانه و سلامت‌محور جمعیت هلال‌احمر است، گفت: کاروان سلامت تخصصی و جهادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان کرج با عنوان "علمداران خدمت"، با مشارکت و نقش‌آفرینی پزشکان، کارشناسان و داوطلبان این جمعیت با استقرار در محمدشهر، به ۴۵۲ نفر از اهالی این منطقه، خدمات سلامت‌محور و ویزیت رایگان ارائه کرد.

وی در ادامه افزود: در این کاروان سلامت تخصصی و جهادی، کارشناسان و داوطلبان متخصص هلال‌احمر نسبت به ارائه خدمات درمانی، دارویی، آموزشی و مشاوره‌ای شامل: ویزیت رایگان، جراحی عمومی، دندانپزشکی، پزشکی عمومی، کودکان، طب سنتی، مامایی، مشاوره‌های روانشناسی خانواده، تحصیلی و مددکاری، بینایی‌سنجی بزرگسالان، خدمات داروی رایگان به بیماران و همچنین انجام غربالگری قند و فشارخون و برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم خانواده اقدام کردند.

خلفی بیان کرد: با استقرار کاروان سلامت در کرج نو و با مشارکت خانه‌ هلال کرامت و مرکز بهداشت غرب شهرستان کرج، ۳۲۶ نفر از خدمات داوطلبانه و رایگان سلامت‌محور بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر البرز در پایان تصریح کرد: در مجموع ۷۷۸ نفر خدمات داوطلبانه درمانی و دارویی از این کاروان‌های سلامت دریافت کردند.

این کاروان سلامت با همکاری گروه جهادی نورالشهدا، کانون خادمیاران رضوی، قرارگاه حاج اصغر پرده‌دار و کمیته امداد امام خمینی (ره) محمدشهر برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما