شناسهٔ خبر: 67047418 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رویکرد تحولی؛ صراط

یادواره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و امنیت پایدار در چالدران

یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و امنیت پایدار چالدران گرامی داشته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و امنیت پایدار چالدران در مسجد جامع روستای قرنقو چالدران برگزار شد.ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنائی نسل جوان با ارزش‌های والای شهدا از   اهداف مهم برگزاری این مراسم معنوی بود.

سرهنگ درستی فرمانده سپاه چالدران  گفت:  شهرستان چالدران در طول ۸ سال دفاع مقدس ۱۲۴ شهید و برای تامین امنیت پایدار و دفاع از مرز ۲۳ شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است که با برگزاری چنین یادواره‌ها یاد و خاطره شهدا گرامی داشته می‌شود.



 حجت الاسلام قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا از شهدا به عنوان سرمایه‌های عظیم انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: خون شهدای ما دارای چندین برکت است این برکت‌ها آگاهی را به تمام لایه‌های جامعه اسلامی وارد کرده است اولین برکت خون شهدا تبیین چهره حق علیه باطل است.

سرگرد محمدزاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت بقیه الله اعظم سپاه چالدران نیز در این مراسم امنیت و اقتدار ایران اسلامی را در سایه خون پاک شهدا عنوان کرد و گفت: ما باید قدر دان شهدا و خانواده‌های معظم آنان باشیم.

 

<div id="video-display-embed-code_11190721"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4253241/11190721?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما