شناسهٔ خبر: 67047310 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

گزارش یورونیوز از موبایل بازی ایرانی ها/ رویای یک‌شبه ثروتمند شدن؛ ایرانی‌ها به امید پول‌دار شدن «همستر کامبت» بازی می‌کنند

یورونیوز نوشت: در روزهای اخیر مدام پیام‌هایی از بازگشت افراد فهرست تماس‌هایمان به تلگرام بر روی نمایشگر تلفن‌های هوشمندمان نقش می‌بندد. به نظر می‌رسد یکی از عوامل اصلی این پیام‌ها اقبال ایرانیان به بازی تلگرامی «همستر کامبت» است. سرگرمی که قول داده است هوادارانش را ثروتمند کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یورونیوز نوشت: در روزهای اخیر مدام پیام‌هایی از بازگشت افراد فهرست تماس‌هایمان به تلگرام بر روی نمایشگر تلفن‌های هوشمندمان نقش می‌بندد. به نظر می‌رسد یکی از عوامل اصلی این پیام‌ها اقبال ایرانیان به بازی تلگرامی «همستر کامبت» است. سرگرمی که قول داده است هوادارانش را ثروتمند کند.

این بازی به سرعت هواداران بسیاری را به خود جذب کرد. حساب کاربری این بازی در شبکه اجتماعی ایکس از ماه مارس سال جاری راه‌اندازی شده و تا روز ششم ژوئن بیش از ۵.۸ میلیون دنبال‌کننده کسب کرده است. همچنین بنابر پستی که این صفحه روز چهارشنبه پنجم ژوئن منتشر کرده، تعداد کاربرانش از مرز ۱۰۰ میلیون نفر گذشته است. «همستر کامبت» هدف بعدیش را رسیدن به یک میلیارد کاربر اعلام کرده است. همچنین کانال تلگرامی رسمی که به اطلاع‌رسانی این بازی اختصاص دارد تا لحظه تنظیم این گزارش نزدیک به ۲۸ میلیون کاربر دارد.

«همستر کامبت» یک بازی به اسطلاح « بازی برای کسب درآمد» (P2E) کلیکی و شبیه به بازی قدیمی‌تر «نات‌کوین» است که در آن کاربران یک صرافی ارز دیجیتال را مدیریت می‌کنند و با سرمایه‌گذاری و کسب درآمد می‌توانند همستر‌های خود را ارتقا دهند تا بتوانند با کسب امتیاز بیشتر، صعود خود را سریع‌تر کنند.

کاربران در این بازی با کلیک بر روی همستر انیمیشنی سکه جمع‌آوری می‌کنند و می‌توانند سکه‌های خودر را ذخیره و یا آن‌ها را صرف ارتقای همستر خود کنند.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما