شناسهٔ خبر: 67047123 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

نظر شما آخرین اخبار وبگردی

کد مورس و کارت‌های دیلی کمبو امروز ۱۷ خرداد

همستر کامبت (Hamster Kombat) ستاره‌ای نوظهور در دنیای بازی‌های کریپتویی تلگرامی است که کاربران می‌توانند با فعالیت در آن، سکه‌های مجازی به‌دست آورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین ، بازی کریپتویی همستر کامبت (Hamster Kombat) در تلگرام اخیراً محبوبیت فراوانی به‌دست آورده است. این بازی به کاربران اجازه می‌دهد فقط با ضربه‌زدن روی نمایشگر دستگاه خود، سکه‌ی مجازی کسب کنند. باتوجه‌به موفقیت و رشد چشم‌گیر برخی بازی‌های تلگرامی مرتبط با رمزارزها ازجمله نات کوین، شاهد موجی از بازی‌های مشابه هستیم که هرکدام وعده‌ی ایردراپ‌های احتمالی به کاربران می‌دهند.

مهم: آینده‌ی بازی همستر کامبات واقعاً مشخص نیست و هیچ تضمینی برای تبدیل آن به پول واقعی وجود ندارد؛ بنابراین این معرفی را به‌منظور تأیید زومیت برای درآمدزایی قلمداد نکنید. ما فقط بازی همستر را معرفی و وعده‌های آن را بازگو می‌کنیم.

توجه‌ داشته باشید اگرچه نات کوین سرانجام با لیست‌شدن در صرافی‌ها امکان تبدیل سکه‌های مجازی به پول واقعی را فراهم کرد اما همچنان وایت‌پیپر ندارد و هیچ نقشه‌ی راه یا کاربردی برای آن تعریف نشده است؛ پروژه‌ای که زومیت و بسیاری از کارشناسان با استناد به شواهد متعدد اعلام کردند به‌احتمال زیاد هیچ‌گاه به پول واقعی تبدیل نخواهد شد.

بازی همستر کامبت ۵ ژوئن (۱۶ خرداد) کدمورس را نیز به ویژگی‌هایش اضافه کرده است و این یعنی هر روز می‌توان با زدن کد مورس مخصوص در بازی، یک میلیون سکه‌ دریافت کرد. البته روش وارد کردن این کد کمی خاص است که در ادامه به آن می‌پردازیم:

ابتدا در صفحه‌ی اصلی بازی، سه‌بار روی بخش Earn per tap در گوشه‌ی سمت‌راست بالا ضربه بزنید.

با انجام اینکار، پس‌زمینه‌ی آیکون همستر شما قرمز می‌شود و کادر Daily Cipher در زیر نشانگر درآمدتان ظاهر خواهد شد که جلوی آن یک میلیون سکه مشاهده می‌کنید. حالا شما آماده‌ی وارد کردن کد هستید.

کد مورس و کارت‌های دیلی کمبو امروز ۱۷ خرداد

کدهای مورس فقط با دو کاراکتر خط تیره و نقطه وارد می‌شوند. برای وارد کردن کد مورس خط‌تیره (-) لمس طولانی و برای نقطه (.) ضربه‌ی معمولی روی نمایشگر بزنید.

اولین کد مورس همستر کامبت که برای تاریخ ۵ ژوئن (۱۶ خرداد) درنظر گرفته شد، BTC بود. به‌عنوان مثال، برای وارد کردن BTC به‌صورت کد مورس باید از روش زیر استفاده کنید:

یک خط تیره و سپس سه نقطه (برای حرف ‌B)
یک خط تیره (برای حرف T)
یک خط، یک نقطه، یک خط، یک نقطه (برای حرف C)
به این نکته توجه کنید که پس‌از واردکردن صحیح کد مورس هر حرف، آن حرف نمایش داده می‌شود؛ بنابراین از درستی ورود کد مطمئن خواهید شد. شاید برای به‌دست آوردن ریتم (Cadence) صحیح به چند بار تلاش نیاز داشته باشید، اما در نهایت قادر خواهید بود تا با استفاده از کد مورس، روزانه یک میلیون سکه‌ی اضافه در بازی همستر کامبت دریافت کنید.

برای دریافت ۵ میلیون سکه‌ی بخش کمبو همستر کامبت باید سه کارت مخصوص هر روز را از چهار بخش Markets ،PR&Team ،Legal و Specials خریداری کنید. یافتن این کارت‌ها میان صدها گزینه، کاری زمان‌بر است و علاوه‌بر این سکه‌های کنونی شما را کاهش خواهد داد. ما هر روز کارت‌های دیلی کمبو را برایتان قرار می‌دهیم تا بدون صرف زمان و سکه‌ی اضافه، بتوانید ۵ میلیون سکه همستر کمبت رایگان دریافت کنید.

برای دریافت ۵ میلیون سکه‌ی رایگان ازطریق بخش کمبو همستر کامبت در ۱۷ خرداد، کارت‌های زیر را در بازی پیدا و خریداری کنید.

نظر شما