شناسهٔ خبر: 67047094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نسبت به ۱۰ روز گذشته؛

افزایش ۱۳ درصدی مصرف برق در استان یزد

معاون امور مشترکان شرکت توزیع برق استان یزد: مصرف برق استان یزد نسبت به ۱۰ روز گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است، و مصرف از هزار به هزارو ۱۳۰ مگاوات رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جلیلی با اشاره به اینکه تعرفه مصرف برق  شهر‌های یزد، زارچ، اشکذر، میبد، اردکان و بافق جزو مناطق گرمسیری منطقه ۴ لحاظ شده است، افزود: این تعرفه درماه‌های تیر و مرداد لحاظ خواهد شد. 
وی ادامه داد: الگوی مصرف برق برای این دوماه و شهر‌های نامبرده مصرف ماهیانه ۴۵۰ کیلووات ساعت خواهد بود، البته فقط  شهرستان بافق در مدت سه ماه خرداد، تیر و مرداد در این گروه قرارمی گیرد.
معاون امور مشترکان شرکت توزیع برق استان یزد، با اشاره به اینکه باتوجه به گرمتر شدن هوا و وارد مدار شدن وسایل سرمایشی مصرف برق استان یزد نسبت به ۱۰ روز گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است، افزود: مصرف برق استان یزد از هزار به هزارو ۱۳۰ مگاوات رسیده است. 
جلیلی، از همشهریان خواست تا برای کولر‌های آبی حتما سایبان نصب و از دور کند کولر استفاده کنندو در صورت استفاده از کولر گازی درجه را روی ۲۵ و بالاتر تنظیم کنند. 
وی از همشهریان خواست تا از استفاده از وسایل پرمصرف در ساعات اوج مصرف بکاهند و استفاده از این وسایل را به آخر شب‌ها موکول کنندو بانوان استفاده از برنامه اقتصادی ماشین لباسشویی و ظرفشویی را در برنامه داشته باشند.

<div id="video-display-embed-code_11190761"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4253221/11190761?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما