شناسهٔ خبر: 67046786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساماندهی ترافیک در خیابان‌های منطقه یک شهرداری ارومیه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ارومیه گفت: بعد از اتمام عملیات آسفالت رویه در خیابان‌های منطقه یک، عملیات خط‌کشی محوری در این خیابانها به طول ۵۸ کیلومتر انجام شد.

صاحب‌خبر -

ساماندهی ترافیک  در خیابان‌های منطقه یک شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی خلیل‌وند اظهار کرد: بعد از اتمام عملیات آسفالت رویه در خیابان‌های منطقه یک، عملیات خط‌کشی محوری در این خیابان‌ها به طول ۵۸ کیلومتر انجام شد.

وی افزود: بر این اساس خیابان‌های شهید حضرت‌پور، شهید زال، شهید داداش‌‎نژاد، شهید شفیع‌پور، شهید تیموری، شهید جعفری، فارابی ۱، متین و زعفرانیه خط‌کشی محوری شدند.

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ارومیه گفت: خط‌کشی در معابر، دیوار سفید قانون است و عملیات خط‌کشی محوری با هدف مشخص کردن سهم عبور و مرور در خیابان‌های سطح شهر ارومیه همچنان تداوم دارد.

خلیل‌وند ادامه داد: همچنین طی هفته گذشته نیز عملیات اجرایی خط‌کشوری محوری در کمربندی خاتم الانبیا (ص) بعد از اتمام عملیات آسفالت رویه در آن انجام شد.

وی یادآور شد: خط‌کشی معابر و احترام به قانون نقش مهمی در بهبود ترافیک و نظم در عبور و مرور دارد و از رانندگان انتظار می‌رود به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی و ترافیک روان همواره بین خطوط رانندگی کنند.

نظر شما