شناسهٔ خبر: 67046594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اجرای ۲۵ طرح سالم‌ سازی دریا در سواحل گیلان - اکونیوز

اقتصاد ایران: رودسر -مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از اجرای ۲۵ طرح سالم سازی در سواحل استان خبر داد و گفت: این طرح در ۱۰ شهرستان گیلان فعال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی نیازمند بعد از ظهر پنج شنبه در نشست ساماندهی سواحل در رودسر اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است تا شاهد کاهش آمار غرق شدگان در ساحل باشیم.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از اجرای ۲۵ طرح سالم سازی در سواحل استان خبر داد و افزود: این طرح در ۱۰ شهرستان گیلان فعال است.

وی با بیان اینکه ۳۰۲ نوار ساحلی در گیلان وجود دارد که از آستارا آغاز و تا منطقه چابکسر ادامه دارد، گفت: ۳۴۰ نقاط خطر آفرین و شنا ممنوع در استان شناسایی شده است.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان تصریح کرد: در سال گذشته با هماهنگی که در ستاد ساماندهی ساحل با اختصاص بودجه‌های که در این زمینه صورت گرفت شاهد پرداخت به موقع حقوق ناجیان در یک برنامه مشخص بودیم که امیدواریم امسال هم حقوق ناجیان نیز به پرداخت و تجهیزات لازم نیز در اختیار آنان قرار گیرد تا بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر ساماندهی ناجیان غریق دریا است، اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی ویژه هم برنامه ریزی کرده‌ایم که امیدواریم منجر به کاهش آسیب‌های اخلاقی و ناهنجاری‌ها در سواحل باشیم.

نیازمند بیان کرد: طولانی‌ترین و پرجمعیت‌ترین ساحل در تالش، رودسر، انزلی و رشت وجود دارد و تلاش ما بر این است با مدیریت مناسب زمینه استقبال از مسافرین را در سواحل گیلان فراهم کنیم.

نظر شما