شناسهٔ خبر: 67046342 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

امباپه بعد از پیوستن به رئال، پی‌اس‌جی را رسوا کرد!

خبرگزاری ایرنا

 ستاره فرانسوی تازه‌وارد رئال مادرید می‌گوید که پس از ابراز تمایل علنی‌اش برای پیوستن به رئال، باشگاه سابقش یعنی پاری‌سن‌ژرمن آشکارا او را تهدید به نیمکت‌نشینی کرد!

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

کیلیان امباپه به طور رسمی به رئال مادرید ملحق شد. او که تیم ملی فرانسه را در آستانه دیدار دوستانه این تیم با لوکزامبورگ پیش از یورو ۲۰۲۴ همراهی کرد، درباره اتفاقات ناخوشایندی که در روز‌های پس از ابراز تمایلش جهت پیوستن به رئال برای او به وجود آمده بود، افشاگری کرد.

وی دراین‌باره گفت: قبل از شروع این نشست خبری، می‌خواهم چند کلمه صحبت کنم. همه اخبار را شنیده‌اید و رسمی است؛ دست کم تا پنج فصل آینده برای رئال بازی خواهم کرد. شعفی وصف‌نشدنی دارم که رویایم به حقیقت بدل شده است. خیلی خوشحالم، آرام هستم و عمیقا احساس غرور می‌کنم. اینجا باشگاهی است که همیشه رویایش را داشتم.

وی درباره اختلاف با پی‌اس‌جی و اینکه لوئیس انریکه، سرمربی و لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی نقش منجی را برای او ایفا کردند نیز اضافه کرد: هیات مدیره پی‌اس‌جی آشکارا اعلام کرد. آن‌ها با خشونت و خیلی رُک در صورتم حرف زدند و گفتند که دیگر بازی به من نخواهد رسید. انریکه و کامپوس من را نجات دادند. بدون آن‌ها هرگز به زمین بازی برنمی‌گشتم.

امباپه افزود: این مسئله واقعیت دارد و به همین دلیل از سرمربی و مدیر ورزشی پی‌اس‌جی بسیار سپاسگزارم. به انتقادات گوش دادم. فکر می‌کنم که وقتی پای تحلیل عملکردم در میان باشد، خودم از همه بهتر این کار را انجام دهم. مشخصا از استانداردم پایین‌تر بودم، اما شکی ندارم که سال آینده، چنین اتفاقی رخ نخواهد افتاد.

روابط امباپه با پی‌اس‌جی در ماه‌های اخیر به شدت تیره و تار شده بود و تصمیم او برای ترک پارک‌دوپرنس، به مذاق مدیران این باشگاه خوش نیامده بود. امباپه درباره این مساله نیز ادامه داد: در پاری‌سن‌ژرمن خوشحال نبودم. باید قورباغه‌ام را قورت می‌دادم!

وی اضافه کرد: چیز‌های زیادی بود که من را ناراحت می‌کرد، اما برخی از آن‌ها را نمی‌توان بروز داد، چون من رهبر تیم بودم و هیچ‌کس از رهبری که افسرده است، پیروی نمی‌کند. بی‌شرمانه بود که می‌آمدم و درباره آن مسائل حرف می‌زدم! فشار زیادی روی من بودم، اما در زندگی مسائل مهم‌تری وجود دارد و برای فوتبال بازی کردن، پول زیادی می‌گیرم.

افرادی هستند که با مبلغی به مراتب کمتر در کارخانه کار می‌کنند و در نتیجه صورت خوبی نداشت برای کسی مثل کیلیان امباپه که بخواهد از زمین و زمان گلایه کند آن هم وقتی اتفاقات هولناکی در جهان رخ می‌دهد. من اینطور بزرگ شده‌ام.

برچسب‌ها:

نظر شما