شناسهٔ خبر: 67045750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول قرارگاه محرومیت زدائی غرب استان فارس:

نیاز حمایت بیشتر مسئولین به کارآفرین پرورش ماهی در کازرون

مسئول قرارگاه محرومیت زدائی غرب فارس گفت: با توجه به تسهیلات واگذار شده از طرف بسیج سازندگی به کارآفرین کازرونی نیاز است همه دستگاه‌ها جهت حمایت از این کارآفرین به میدان بیایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمود جوکار مسئول قرارگاه محرومیت زدائی غرب فارس در بازدید از محل پرورش ماهی کارآفرین جواد ستونی در اطراف شهرستان کازرون بیان داشت: با توجه به تسهیلات واگذار شده از طرف بسیج سازندگی به کارآفرین کازرونی نیاز است همه دستگاه ها جهت حمایت از این کارآفرین به میدان بیایند.  

وی ادامه داد: با توجه به احداث دو حوضچه پرورش ماهی در حال بهره برداری و یک حوضچه در حال ساخت و این که ساخت این حوضچه الان در حال ساخت بیش از 2میلیارد تومان هزینه دارد جا دارد سازمان جهاد کشاورزی و شیلات شهرستان که شرایط کمک دارند همکاری داشته باشند. 

مسئول قرارگاه محرومیت زدائی غرب فارس تصریح کرد: حوضچه های پرورش ماهی جهت استفاده در مصرف کشاورزی بهترین آب غنی شده را دارا می باشند که کارآفرین ستونی علاوه بر پرورش ماهی بهترین محصولات ارگانیک را نیز بهره برداری دارد.  

وی یادآور شد: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در چند مرحله تسهیلاتی به مبلغ 450 میلیون تومان به کارآفرین ستونی ارائه داشته که با توجه به تورم جهت خرید بچه ماهی برای دو حوضچه و همچنین احداث یک حوضچه در حال ساخت نیاز به حمایت جدی تری می باشد. 

محمود جوکار اشاره کرد: بسیج سازندگی شهرستان کازرون در حد توان خود تسهیلات به این کارآفرین اعطا نموده و با توجه به نامه نگاری به بسیج سازندگی سپاه فجر امید است مبلغ تسهیلات بهبود پیدا کند ولی جا دارد به بازدید برخی از مسئولین شهرستان کازرون از این طرح بزرگ پرورش ماهی همه دستگاههای داری شرایط جهت کمک به این کارآفرین  در کنار برادر ستونی قرار گیرند. 

به گزارش بسیج، حوضچه های آبی پرورش ماهی کار آفرین سجاد ستونی از کازرون هر کدام 500متر با ارتفاع 10متر  که برای خرید بچه ماهی در هر مرحله 500هزار بچه لارو نیاز دارد  و در این طرح بیش از 10نفر مستقیم  و 100نفر غیر متقیم مشغول می شوند و بیشتر مشتریان خرید ماهی از استان های جنوبی و کشور عراق را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما