شناسهٔ خبر: 67044829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

گسترش اقتصاد مقاومتی، بهره وری را افزایش می‌دهد

سردار نظری گفت: هر چه گفتمان اقتصاد مقاومتی گسترش و نفوذ بیشتری داشته باشد، بهره‌وری افزایش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سردارمحمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در همایش اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به شرکت‌ها و کارخانجات استان کرمان گفت: استان کرمان ظرفیت‌های زیادی در حوزه اقتصادی از جمله معدن، کشاورزی دارد و به بهشت معادن معروف است، در برخی موارد رتبه اول را دارد.

وی افزود: هر چه گفتمان اقتصاد مقاومتی نفوذ بیشتری داشته باشد، بهره‌وری افزایش می‌یابد و حتی در بین خانواده‌ها باید این کار انجام و الگوسازی شود تا رقابت سالم محقق شود.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و آغاز دسیسه‌های دشمن در فضای مجازی و حقیقی گفت: دشمنان این روز‌ها بیش از سابق دارند کار می‌کنند تا با پمپاژ ناامیدی و ضریب دادن به مشکلات، مشارکت را پایین بیاورند و به اهداف خود از جمله کشیدن ایران سر میز مذاکره و تن دادن به خواسته‌هایشان سوق بدهند.

سردار نظری با اشاره به اینکه ما محزون از دست دادن آیت الله رئیسی هستیم، افزود: بودن مردان بزرگ یکسری مزیت‌ها دارد و عدم حضور فیزیکی آنها، رفتار و الگوی مدیریتی آن‌ها ظرفیت‌هایی دیگری برای ما به ارمغان می‌آورد.

وی تاکید کرد: مدیریت جهادی، اقدام، عملکرد، مردمی بودن و خستگی ناپذیر بودن شهید رئیسی به عنوان الگویی برای همه مدیران ماست و قطعا اگر این الگو و روش و منش و سبک مدیریتی در سیستم کاری همه مدیران ما قرار بگیرد، می‌بینیم که حرکت نظام در تمدن نوین اسلامی و گام دوم انقلاب به اهداف تعیین شده رهبری می‌رسد.

وی تصریح کرد: امروز در یک پیچ تاریخی در انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و در فضای مجازی و حقیقی کسانی که علیه کشور توطئه کردند، دوباره فعال شدند تا سیستم مدیریتی کشور را به دست بگیرند که برای انتخاب باید هوشیاری، آگاهی و در نظر گرفتن خصوصیات مدیریتی، رفتاری و ولایتمداری شهیدان رئیسی و امیرعبدالهیان مد نظر باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در فضای مجازی باید با تولید محتوا مقابله کنیم و هوشیار باشیم تا برخی افراد خودباخته که نگاهشان به بیرون از کشور است، سوءاستفاده نکنند.

وی با اشاره به خستگی ناپذیری شهید رئیسی و چند سفرشان به استان کرمان بیان کرد: در سفر استانی، ایشان از روستای تنگشاه در بین کوه‌های عنبرآباد و ریگان حضور یافت که هیچ مسئولی حتی بخشدار به آنجا نرفته بود و در برگشت از روستا گریه می‌کردند.

سردار نظری خاطر نشان کرد: در سفر‌ها آیت الله رئیسی به رفع مشکلات مردم حساسیت داشتند و اگر این روحیه در مسئولان و بدنه مدیران میانی ما باشد، هر چه برخی موجب عقب‌ماندگی و عدم پیشرفت بودند، جبران می‌شود.

*طراحی ۱۸ مگاپروژه

سپس معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز گفت: ۳۰ پروژه در حوزه صنعت و معدن استان کرمان آماده بهره‌برداری شده که این طرح‌ها در چله پایانی خدمت دولت سیزدهم به ارزش ۴۰ همت طی روز‌های آینده افتتاح خواهند شد.

محمدمهدی برادران افزود: این پروژه‌ها در حوزه تکمیل زنجیره ارزش افزوده آهن، مس و زغال سنگ تعریف شده اند.

او اعلام کرد: استان کرمان در افق ۱۴۰۴ میزان ۴۲ میلیون تن از ۸۰ میلیون تن تولید کنسانتره کشور، ۳۲ میلیون تن گندله و ۱۷ میلیون از ۵۵ آهن اسفنجی کشور و ۱۱ میلیون تن شمش را تولید خواهد کرد.

وی خبر داد: ۱۸ مگاپروژه در استان کرمان طراحی شده است.

نظر شما