شناسهٔ خبر: 67044118 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان خبر داد

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی از روز یکشنبه هفته جاری ۱۳ خرداد ماه شروع شد و کماکان در جاده‌های شمال درحال اجرا است، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در جاده‌های شمال به‌صورت‌ روان جریان دارد ولی باتوجه به پایان هفته انتظار داریم طی ساعات آینده بر حجم ترافیک افزوده شود.

صاحب‌خبر -

‌سرهنگ یدالله جهان‌تاب امروز 17 خرداد در گفت‌وگو خبرنگاران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال کماکان ادامه دارد، افزود: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین طی روزهای جمعه و شنبه در دستور کار قرار دارد.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه در محور کندوان به این صورت بوده که محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز از ابتدای آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام شده و از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله ممنوعیت اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال می‌شود، خاطرنشان کرد: از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

جهان‌تاب با بیان اینکه محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ از آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می‌شود، گفت: از ساعت ۱۶ ابتدای پل زنگوله به‌صورت کامل مسدود و از ساعت ۱۸ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اجرا شده و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تردد از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است، افزود: تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

جهان‌تاب یادآور شد: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کیاسر نیز درصورت بروز ترافیک سنگین به‌صورت مقطعی اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش‌های رگباری تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌های مازندران است.

انتهای پیام

نظر شما