شناسهٔ خبر: 67042799 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیش از ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در اردبیل کشف شد

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف و ضبط انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی در شهر اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار جواد تقوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با بررسی های تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی از دپوی مواد خوراکی و نوشیدنی های خارجی قاچاق در انباری واقع در میدان "ایثار" شهر اردبیل اطمینان حاصل کردند.

وی اظهار کرد: پس از هماهنگی قضایی، ماموران در قالب اکیپ عملیاتی به آدرس مورد نظر اعزام و در بازرسی های به عمل آمده ۲۳ هزار و ۷۸۰ عدد انواع مواد خوراکی و نوشیدنی های خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به دستگیری چهار نفر در این رابطه بیان کرد: کارشناسان ارزش این محموله کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل دستگاه قضایی شدند.

سردار تقوی با اشاره به تلاش مسئولانه و جهادی پلیس استان اردبیل در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ادامه داد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان ، سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

وی با تاکید به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما