شناسهٔ خبر: 67042744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: با توجه به احتمال رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و احتمال باد به نسبت شدید لحظه‌ای، هشدار سطح زرد هواشناسی در استان کرمانشاه صادر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند ظهر امروز _پنجشنبه هفدهم خرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به آخرین نقشه‌های هواشناسی، عبور امواج کوتاه همراه با بارش‌های همرفتی و محلی در استان کرمانشاه پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در همین راستا و با توجه به احتمال رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و احتمال باد به نسبت شدید لحظه‌ای، هشدار سطح زرد هواشناسی در استان کرمانشاه صادر می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه شروع هشدار سطح زرد هواشناسی را از اواسط امروز اعلام و پایان آن را اواخر پنجشنبه اعلام کرد و ادامه داد: احتمال آبگرفتگی‌های نقطه‌ای، لغزندگی جاده، برخورد صاعقه و وزش باد به نسبت شدید لحظه‌ای محتمل است.

زورآوند با بیان اینکه بیشتر ناحیه تأثیر این هشدار نواحی شرقی و شمالی استان کرمانشاه خواهد بود، تصریح کرد: خودداری از قرار گرفتن در ارتفاعات و محل‌های با خطر برخورد صاعقه، محافظت تجهیزات برقی در برابر رعدوبرق، احتیاط در رانندگی، اطمینان از استحکام سازه‌ها (بخصوص سازه‌های بلند و موقت) هشدار به موقع از طریق رسانه‌های محلی و سایر اقدامات پیشگیرانه از اقداماتی است که به مردم و مسئولین دستگاه‌های اجرایی توصیه می‌شود.

نظر شما