شناسهٔ خبر: 67042255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همایش شعر استانی در سوگ امام خمینی (ره) در بابل

همایش شعر استانی در سوگ امام راحل (ره) و خادمان آسمانی شهید جمهور و شهدای خدمت درکتابخانه آیت اله روحانی بابل برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران ابن همایش  در سوگ خادمان آسمانی با محوریت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهید جمهور و شهدای خدمت در بابل برگزار شد. که ۱۲ شاعر از سراسر مازندران در این مراسم آخرین آثار سروده خود را ارائه دادند.

امام جمعه بابل دراین همایش  با اشاره به نقش شعرا در تبیین ارزش‌ها و ابعاد شخصیتی بزرگان دین گفت: هنرمندان و شعرا با ژرف‌اندیشی و تکیه بر ابزار قدرتمند هنر همواره به تبیین ارزش‌های دینی واسلامی در جامعه پرداخته‌اند.

حجت الاسلام روحانی افزود: شعرا همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران حضور یافته و آثاری ماندگار و تأثیرگذار در این عرصه خلق کرده‌اند.

وی گفت مناسبت‌های مذهبی، به طور معمول از ذوق و نظر شعرا و ادبا دور نمی‌ماند و شاعران و نویسندگان با خلق آثار فاخر، در این راستا ادای دین می‌کنند و برنامه‌های پرباری شکل می‌گیرد.

پیرفلک فرماندار بابل بر ادامه راه امام و شهدا، بخصوص بر شهدای خدمت درخدمت رسانی و صادقانه به مردم و تقویت گفتمان انقلاب تاکید نمود.

در این مراسم از طرح جایزه ادبی سلمان هراتی با هدف تحول شعر و نویسندگی در مازندران رونمایی شد.

نظر شما