شناسهٔ خبر: 67041988 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اولویت دولت چهاردهم باید اجرای پروژه‌های باقیمانده از قبل با... -

اقتصاد ایران: قزوین- نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس با بیان اینکه نباید از ریل سیاست‌ها و راهبردهای دولت قبل خارج شویم، گفت: اولویت دولت چهاردهم باید اجرای پروژه‌های باقیمانده از قبل باشد.

صاحب‌خبر -

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اولویت‌های دولت چهاردهم اظهار کرد: دولت شهید رئیسی دولتی مردمی و در راستای اجرای سیاست کلی مقام معظم رهبری و شاخصه‌های مردم‌سالاری دینی، استفاده از مشارکت مردم، رفع محرومیت‌ها و رسیدگی به اقشار مختلف به‌ویژه مستضعف شکل گرفته بود.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم پرچم‌دار خدمت صادقانه و جهادی به مردم بود و مردم طعم کار جهادی و تلاش برای حل مشکلات خود را در این دولت چشیدند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: انتظار داریم دولت آینده با ویژگی‌های دولت شهید رئیسی به مردم ادامه خدمت دهد.

وی با بیان اینکه تداوم خدمت در گرو اجرای فرامین مقام معظم رهبری و قوانین مجلس که دولت مکلف به اجرای آن است خواهد بود، ادامه داد: بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره که در دولت سیزدهم در دستور اجرا و در حال تکمیل بود نیاز دارد تا ادامه داده شود.

محمدبیگی با بیان اینکه اولین اولویت دولت چهاردهم اجرای پروژه‌های باقی‌مانده از دولت سیزدهم است، بیان کرد: یکی از اولویت‌های دولت چهاردهم عدم خروج از ریل سیاست‌ها و راهبردهای دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم سه سال مسیر را طی کره و این مسیر نباید تغییر کند، گفت: خط و مشی این دولت آرمان‌های امام، عدالت‌خواهی و نظام جامع اسلامی بود و باید این خط و مشی ادامه پیدا کند.

محمدبیگی با بیان اینکه شهید رئیسی به‌عنوان یک رئیس جمهور ساده‌زیست، جهادی و بی‌تکلف شاخصه‌های رئیس جمهور را ارتقا دادند، تأکید کرد: ما در واقع باید در قله‌های خدمت به مردم، افراد را انتخاب کنیم.

وی یکی از الزامات دولت چهاردهم را انتخاب وزرای کارآمد و قوی دانست و تصریح کرد: تعدادی از وزرای قوی این دولت در آینده می‌توانند تداوم خدمت دهند و آشنایی خوبی نیز با روحیات و سیاست‌های دولت سیزدهم دارند.

دولت چهاردهم به دنبال تعامل با سایر قوا باشد

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نیازمند یک همکاری و تعامل خوب بین سه قوا هستیم و این تعامل باید در دولت چهاردهم نیز استمرار پیدا کند.

وی اضافه کرد: بسیاری از اختلافاتی که در سطح جامعه مطرح می‌شود باعث تنش و کاهش سرمایه اجتماعی شده و کارها بر روی زمین می‌ماند.

محمدبیگی عنوان کرد: فرصت ریسک و خطا نداریم و انتظار داریم رئیس دولت در تعامل با سایر قوا بتواند همکاری همه‌جانبه‌ای را داشته باشد.

وی بیان کرد: ارتقای فرایندهای نظارتی دولت و مباحث مرتبط با تقویت اعتبار و بودجه برای طرح‌های نیمه‌کاره و بحث‌های مرتبط با فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت زیادی است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد دولت در حوزه اجتماعی و فرهنگی باید مبتنی بر آرمان‌های انقلاب و ارتباط خوب با نسل جوان باشد.

وی در پایان یادآور شد: جهش تولید دانش‌بنیان، تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار، حمایت از کارآفرینی و اشتغال‌زایی و تقویت سفره مردم به شکل ویژه باید در دستور کار دولت باشد تا بتوانیم شیرینی انتخاب دولت قوی و مردمی را بچشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما