شناسهٔ خبر: 67041359 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

عکس زیبای زن محمود احمدی نژاد و عاشقانه زن و شوهری ! / رقیب عشقی اش یک مدل ایتالیایی است ! + عکس خانوادگی

اولین پست و مقام محمود احمدی نژاد فرمانداری ماکو و خوی بود که مدتی بعد در سال 1372 به استانداری اردبیل ختم شد. محمود احمدی نژاد تا سال 1376 و به عنوان اولین استاندار اردبیل در این منطقه فعالیت داشت.

صاحب‌خبر -

عکس زیبای زن محمود احمدی نژاد و عاشقانه زن و شوهری ! / رقیب عشقی اش یک مدل ایتالیایی است ! + عکس خانوادگی

عکس عاشقانه محمود احمدی نژاد و همسرش مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.

محمود احمدی نژاد و مدل زیبایی

خانم مدل گفته است آرزویش ازدواج با رییس جمهور سابق ایران است.

سیلویا والریا مدلینگ و دختر شایسته سوپرمدل ایتالیایی در سال 2010 گفته بود که علاقه خاصی به ازدواج با محمود احمدی نژاد دارد !ایتالیایی جهان  که اکنون 31 ساله است و 11 سال گذشته مولف کتاب “یک روزی یک رییس جمهوری بود”، محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران را تنها مرد واقعی در عرصه جهانی دانسته و گفته است که احمدی نژاد تنها مرد روی زمین است، چرا که او هزاران فرسنگ به دور از هر نوع مد، پوچی و خودبینی است.

سیلویا والریا دختر ایتالیایی در سال ١٣٩٠ اعلام کرده بود دوست دارد با احمدی نژاد ازدواج کند. حالا در سن 31 سالگی بازهم گفته که “می خواهم با احمدی نژاد رییس جمهوری ایران ازدواج کنم.

احمدی نژاد چیز کمی نیست.” آنسا، خبرگزاری رسمی ایتالیا گزارش داده بود که “دختر زیبا روی ایتالیایی با نام سیلویا والریا که دو سال پیش کاندیدای زیباترین دختر سال ایتالیا شده بود عاشق محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران شده است.”

احمدی نژاد

 کتاب ۸۱ صفحه ای سیلویا با عنوان “یک روزی یک رییس جمهوری بود” در کتابفروشی های سراسر ایتالیا به قیمت ۹ یورو عرضه شده است.
بیوگرافی محمود احمدی نژاد

نام:محمود

نام خانوادگی:احمدی نژاد

تاریخ تولد: 6 آبان 1335

محل تولد:آرادان سمنان

پیشه:سیاستمدار

وضعیت تاهل:متاهل

همسر: اعظم السادات فراحی

فرزندان:سه فرزند؛ دو پسر و یک دختر

محمود احمدی نژاد
بیوگرافی محمود احمدی نژاد
زندگی شخصی و خانواده محمود احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد در تاریخ ششم آبان ماه سال 1335 در بخش آرادان گرمسار استان سمنان متولد شد. پدر محمود احمدی نژاد، احمد احمدی نژاد آهنگر و مادر احمدی نژادف فاطمه بیگم قادری خانه دار بود.

احمدی نژاد شش خواهر و برادر دارد و خود فرزند چهارم خانواده است.
نام خانوادگی قبلی احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد در مصاحبه خود با اردشیر احمدی نام خانوادگی قبلی خود را عنوان کرد تا اشتباهی که درباره این موضوع صورت گرفته رفع شود. خبرنگار روزنامه گاردین نام خانوادگی قبلی محمود احمدی نژاد را صبورچیان به معنای رنگرز عنوان کرده بود در حالی که احمدی نژاد گفت نام فامیلی آنها در گذشته صباغیان بود که به خاطر شغل پدرش انتخاب شده بود.جوانی محمود احمدی نژاد

جوانی محمود احمدی نژاد
عکس جوانی محمود احمدی نژاد
داود، برادر احمدی نژاد

تنها عضو خانواده احمدی نژاد که برای مدتی برای دولت مشغول فعالیت بود، داوود احمدی نژاد برادر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق بود که مدت کوتاهی در مقام ریاست بازرسی نهاد ریاست جمهوری به فعالیت پرداخت.
ازدواج محمود احمدی نژادهمسر محمود احمدی نژاد

احمدی نژاد و همسرش در بیست و دوم خرداد ماه سال 1359 با یکدیگر ازدواج کردند احمدی نژاد صاحب سه فرزند دو پسر و یک دختر است.
همسر احمدی نژاد کیست؟

اعظم السادات فراحی متولد سال 1337 همسر محمود احمدی نژاد است که در خانواده ای متوسط متولد شده و تحصیلات خود را تا مقطع مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت تهران ادامه داد. درباره شغل همسر احمدی نژاد گفته شده که وی مدرس شیمی و فیزیک است.

همسر محمود احمدی نژاد
اعظم السادات فراحی همسر محمود احمدی نژاد
محمود احمدی نژاد داماد کیست ؟!

بر خلاف تصور برخی که احمدی نژاد را داماد چهره سرشناس میدانند خانواده همسر احمدی نژاد جزو اشخاص سرشناس نبوده و فعالیت و جایگاه خاصی ندارند.
فرزندان محمود احمدی نژاد

احمدی نژاد صاحب سه فرزند، دو پسر و یک دختر است. نام فرزندان احمدی نژاد به ترتیب مهدی، علیرضا و فاطمه گزارش شده است که هر سه متاهل هستند و جزئیات مختصری در مورد آنها منتشر شده است که در ادامه میخوانید.

    مهدی احمدی نژاد پسر بزرگ محمود احمدی نژاد داماد اسفندیار رحیم مشایی است.
    علیرضا احمدی نژاد دیگر پسر خانواده با دختر خواهر احمدی نژاد ازدواج کرده است.
    دختر محمود احمدی نژاد یعنی فاطمه احمدی نژاد هم ازدواج کرده و همسر مهدی خورشیدی است.

پسران محمود احمدی نژاد
مهدی و علیرضا احمدی نژاد پسران محمود احمدی نژاد/خبرگزاری فارس عکاس حامد جعفرنژاد
داماد احمدی نژاد کیست؟

مهدی خورشیدی آزاد داماد محمود احمدی نژاد و همسر فاطمه احمدی نژاد است که در سال 1378 برای تحصیل در رشته پزشکی وارد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله شد و سالها پس از تحصیل در این دانشگاه به دانشگاه شهید بهشتی منتقل شده و موفق شد دکترای خود را از این دانشگاه دریافت کند و دوره ای هم عهده دار ریاست بیمارستان فیروزآبادی شهرری بود.
تحصیلات محمود احمدی نژاد احمدی نژاد

همچون همسرش دوران تحصیل خود را در دانشگاه علم و صنعت ایران گذرانده است در سال 1354 برای اولین بار وارد این دانشگاه شد تا در رشته مهندسی راه و ساختمان به تحصیل بپردازد و این مسیر را تا اخذ دکترای مهندسی عمران در این دانشگاه ادامه داد تا اینکه در نهایت در سال 1368 به عضویت هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت درآمد.
زمینه فعالیت و سوابق محمود احمدی نژاد

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به پست و مقام های محمود احمدی نژاد در سالهای گذشته.
احمدی نژاد از فرمانداری ماکو تا استانداری اردبیل

اولین پست و مقام محمود احمدی نژاد فرمانداری ماکو و خوی بود که مدتی بعد در سال 1372 به استانداری اردبیل ختم شد. محمود احمدی نژاد تا سال 1376 و به عنوان اولین استاندار اردبیل در این منطقه فعالیت داشت.

سمت محمود احمدی نژاد
فعالیت های محمود احمدی نژاد
احمدی نژاد و شرکت در انتخابات مجلس

محمود سال 1379 نامزد ششمین دوره مجلس شورای اسلامی شد ولی رای کافی دریافت نکرد و از ورود به مجلس باز ماند.
احمدی نژاد شهردار تهران

سال 1382 برای احمدی نژاد سال شروع مسیری مهم بود و با ورود به شهرداری تهران و نشستن در جایگاه شهردار تهران او را شناخته تر کرد.
محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری

نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1384 برگزار شد و احمدی نژاد کاندید این دوره از انتخابات بود و موفق شد در دور دوم رای گیری با دریافت رای بیشتر رقیب خود اکبر هاشمی رفسنجانی را کنار بزند.

چهار سال بعد و در سال 1388 بار دیگر محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری از سد رقبا عبور کرده و بار دیگر رئیس جمهور ایران شد. پس از این دوران 1396 و 1400 نیز ثبت نام کرد.

محمود احمدی نژاد انتخابات

پس از شهادت رئیس جمهور ایران سید ابراهیم رئیسی یکی از افرادی که برای شرکت در این انتخابات به عنوان جانشین رئیسی پا به عرصه گذاشت محمود احمدی نژاد است که در خرداد ماه 1403 ویدیو و تصاویر او برای حضور رسمی وی در محل ثبت نام در وزارت کشور منتشر شد.

برچسب‌ها:

نظر شما