شناسهٔ خبر: 67041243 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس آتش‌نشانی شهرکرد:

حادثه حریق منزل مسکونی شهر«کیان» فوتی نداشته است

رئیس آتش‌نشانی شهرکرد گفت: حادثه حریق در یک منزل مسکونی شهر «کیان» فوتی نداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، ساعت ۱۰:۳۰ صبح دیروز _چهارشنبه شانزدهم خرداد_ یک منزل مسکونی در شهر «کیان» واقع در خیابان امام سجاد دچار حریق شد، این حادثه به دلیل انفجار گاز در طبقه دوم این واحد مسکونی رخ داد و یک مادر ۳۵ ساله و یک دختر خردسال در این واحد حضور داشتند که با تلاش پرسنل آتش‌نشانی شهرکیان و شهرکرد این آتش‌سوزی مهار شد.

پس از این حادثه از طرف خبرگزاری ایمنا با روابط عمومی آتش نشانی شهرداری شهرکرد مصاحبه‌ای انجام شد و توضیحاتی در رابطه با این حادثه منتشر شد که خبر فوت این مادر ۳۵ ساله با واکنش‌های زیادی از طرف مخاطبان روبه‌رو شد.

یک فوتی در حادثه آتش سوزی شهر کیان+تصاویر و فیلم

با پیگیری‌های مجدد خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری و با اطلاعاتی که از اهالی محل به دست آمد، مشخص شد خوشبختانه این مادر زنده است و در بیمارستانی در اصفهان بستری است.

عنایت‌الله رهنورد، رئیس آتش‌نشانی شهرکرد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در این رابطه اظهار کرد: در حادثه حریق دیروز نیروهای آتش‌نشانی شهرکرد به عنوان نیروهای کمکی در حادثه حضور پیدا کردند که پس از اطفا دو مصدوم از حادثه خارج شده که حال مادر وخیم اعلام شده بود.

وی ضمن تکذیب خبر فوت یکی از مصدومان حادثه ادامه داد: حال یکی از مصدومان مساعد است و خبر مبنی بر فوت منتشر شده دیروز تکذیب می‌شود.

نظر شما