شناسهٔ خبر: 67040234 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بایرن هنوز با توخل در حال مذاکره است!

توماس توخل، سرمربی سابق بایرن مونیخ، هنوز در حال مذاکره با مدیران این باشگاه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه قبل که مدیران باشگاه بایرن مونیخ اعلام کردند که با توجه به نتایج به دست آمده در طول فصل تصمیم گرفته‌اند در پایان مسابقات به صورت مشترک و با توافق دو طرفه به همکاری با توخل پایان دهند و مربی جدیدی را برای فصل آینده انتخاب کنند. 

در چند هفته پایانی رقابت‌های بوندسلیگا شایعاتی درباره احتمال ادامه پیدا کردن این همکاری به گوش می‌رسید اما در نهایت دو طرف به این نتیجه رسیدند که بهتر است به تصمیم قبلی پایبند باشند و حالا چند هفته از جدایی آنها می‌گذرد اما به نظر می‌رسد که رابطه بین دو طرف هنوز ادامه دارد. 

2025705

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که بایرن و توخل در حال مذاکره روی بندها و جزئیات دقیق فسخ قرارداد هستند. قرارداد این مربی آلمانی با بایرن تا تابستان سال ۲۰۲۵ ادامه داشت و هنوز مبلغی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون یورو از دستمزدش را از این باشگاه طلبکار است. 

آنها در حال حاضر مشغول مذاکره برای پیدا کردن راه حلی مشترک هستند، اما هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده‌اند. این در حالی است که در چند هفته اخیر شایعاتی هم درباره علاقه چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله منچستریونایتد به همکاری با توخل به گوش می‌رسید، اما هنوز هیچ اتفاقی به صورت رسمی رخ نداده است. از یوونتوس و میلان هم به عنوان دیگر باشگاه‌های علاقه‌مند به او نام برده شده بود.

نظر شما