شناسهٔ خبر: 67039584 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رژیم غذایی سرمربی جدید چلسی بازیکنان را فراری می‌دهد!

سرمربی جدید چلسی به همراه دستیارانش تصمیمات جدیدی برای تیم‌شان خواهند گرفت. سرمربی جدید چلسی به همراه دستیارانش تصمیمات جدیدی برای تیم‌شان خواهند گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، انزو مارسکا، سرمربی فصل گذشته تیم لستر به عنوان سرمربی جدید چلسی انتخاب شده و حالا بازیکنان این تیم مجبورند بخاطر رژیم غذایی انتخابی دستیار وی، با برخی غذاها خداحافظی کنند.

آلوارز، مربی بدنساز مد نظر مارسکا که سابقه کار در سویا، پارما و لستر را دارد زمان حضور در تاتنهام نمک، فلفل، آب‌میوه، سس و کیک را از سبد غذایی تاتنهام حذف کرده و باعث شده تا این تیم مجموعا ۱۰۰ کیلوگرم لاغر شود.

درن بنت و جیمی اوهارا، بازیکنان تاتنهام که زیر نظر آلوارز سابقه بازی دارند در این خصوص گفته‌اند: سرمربی تیم خوانده راموس بود و سس کچاپ منع شد. فقط پاستای خشک و مرغ غذای ما بود. در اردوی پیش فصل هیچ‌چیز نداشتیم و فقط همان دو نوع غذا بود. به همین دلیل هم یکی از اعضای حراست تیم به صورت مخفیانه به مک‌دونالد می‌رفت و همبرگر می‌خورد!

گفتنی است در خصوص این رژیم غذایی رسانه تلگراف ادعا کرده حتی نیمرو هم از بوفه صبحانه لستر، در زمان حضور آلوارز حذف شده و حالا باید دید بازیکنان چلسی امسال چه رژیم غذایی خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما