شناسهٔ خبر: 67039381 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشرف جمعی از مسئولان و مدیران فلسطینی به بارگاه رضوی

۳۵ نفر از مسئولان و مدیران فلسطینی برای عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی و همراهان، به بارگاه منور امام رضا (ع) مشرف شدند.

صاحب‌خبر -
تشرف جمعی از مسئولان و مدیران فلسطینی به بارگاه رضوی
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی اعلام کرد: به میزبانی مدیریت زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی، این گروه ضمن توفیق زیارت حرم امام رضا (ع)، در اتاق فاطمیون واقع در باب الهادی صحن پیامبراعظم (ص) حرم مطهر رضوی با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سیدمحمد ذوالفقاری، مدیر زائرین غیرایرانی حرم مطهر رضوی دیدار و گفتگو کردند.
 
مدیر زائرین غیرایرانی حرم مطهر رضوی در این دیدار درباره نامه‌ای که برای برخی از کشور‌های عربی از جمله کشور بحرین نوشته و ارسال کرده است، توضیح داد و گفت: در این نامه آمده است، حمایت از فلسطین مظلوم وظیفه تمام کشور‌ها است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالفقاری تصریح کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین نباید شعاری باشد و در حرف خلاصه شود، بلکه باید به آن عمل کنیم و حمایت واقعی خود را نشان دهیم.
 
یکی از مسئولان کشور فلسطین نیز در ادامه این جلسه ضمن ابراز تشکر از روابط دوستانه‌ای که رهبر معظم انقلاب در حمایت از کشور فلسطین برقرار کرده اند، به نمایندگی از سایر مسئولان کشور فلسطین از میزبانی آستان قدس رضوی قدردانی و تشکر کرد.
 
در پایان این مراسم چفیه‌ای با آرم پرچم کشور فلسطین از طرف یکی از میهمانان به مدیریت زائرین غیرایرانی حرم مطهر رضوی اهدا شد و مهمانان ضمن بازدید از صحن قدس حرم مطهر رضوی، نماز جماعت ظهر و عصر را در رواق دارالمرحمه حرم مطهر اقامه و سپس از نفایس موزه مرکزی دیدن کردند.

نظر شما