شناسهٔ خبر: 67039311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۹ برگزیده پویش ملی کتابخوانی «ماجراهای من و بابام» معرفی شدند

رشت - ایرنا - ۱۹ برگزیده نهایی بخش‌های سه‌گانه دومین پویش کشوری ماجراهای من و بابام که توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت برگزار شده‌بود معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این پویش سراسری از طریق سامانه مسابقات الکترونیکی کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir و با ارسال آثار کودکان با موضوع خاطرات و تجربیات شیرین خود با پدر و پدربزرگ‌ها از ۵ بهمن‌ماه سال گذشته همزمان با ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر تا ۱۵ فروردین امسال ویژه کودکان سنین چهار تا ۱۲ سال در بخش های سه‌گانه داستان، عکس و نقاشی برگزار شد.

این پویش ملی برگرفته از کتاب قصه های من و بابام نوشته «اریش ازر» بود که با استقبال کم نظیر علاقمندان به کتاب و کتابخوانی از اقصی نقاط ایران روبرو شد و ۳۵۰ اثر به این پویش ارسال شد.

چهار اثر در بخش عکاسی، ۹ مورد در بخش نقاشی و ۶ اثر داستانی همه ۱۹ اثری است که با کسب آرای داورانی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به عنوان برگزیده دومین دوره پویش ملی من و بابام انتخاب شدند.

در بخش عکس رادمهر یوسفی از املش گیلان، هانا رهبرنیا از تهران، علی کمره از دلیجان استان مرکزی، مهدیار نوروزیان از املش، در بخش نقاشی نیز سیده دلارام حسینی از آمل مازندران، امیر علی شایق از یزد، آروین عطایی از کیاشهر گیلان، راستین عبدالهی از آستانه اشرفیه، کوشا حدادی از سیاهکل گیلان، مائده خورشیدی از پونل این خطه، رقیه نعمتی از صومعه سرا، آروین جهانی از سیاهکل و حسین شیخی از فریدونشهر استان اصفهان معرفی شدند.

بر این اساس، امیرعلی افرازه از کیاشهر گیلان، امیر علی دیانتی از تهران، آوا نقی نژاد و ترمه اخوان ماسوله از ماسوله گیلان، حلما علی اکبری از اصفهان، ستین دالوند از رشت هم برگزیدگان بخش داستانی بودند.

نظر شما