شناسهٔ خبر: 67038596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد

حضور ۳۹۷ داوطلب در آزمون استخدامی خانواده‌های شهدا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در آزمون استخدامی خانواده شهدا و ایثارگران ۳۹۷ داوطلب از استان زنجان حضور دارند.

صاحب‌خبر -

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد، امروز _هفدهم خرداد_ به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون، یکی از بااهمیت‌ترین و خاص‌ترین پروژه‌های دولت مردمی ایران قوی در راستای خدمت‌رسانی به جامعه خانواده شهدا و ایثارگران اجرایی کردن بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه با صدور سه هزار و ۲۰۰ مجوز شغلی و مشارکت ۳۰ دستگاه دولتی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: امروز این آزمون با رقابت ۲۱ هزار و ۹۰۰ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد برای ۳۲ هزار شغل-محل برگزار می‌شود.

بزرگر گفت: مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد، بیست‌وپنجم اردیبهشت سال‌جاری به پایان رسید که در این آزمون، از استان زنجان ۳۹۷ داوطلب حضور دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: از این تعداد ۲۸۳ نفر با مدرک دیپلم و کاردانی و ۱۱۴ نفر با مدرک کارشناسی و بالاتر از استان زنجان در این آزمون شرکت دارند که سهم بانوان ۲۰۳ نفر و سهم آقایان ۱۹۴ نفر است.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار تفکیکی از شهرستان زنجان ۲۸۹ نفر، ابهر ۳۴، خدابنده ۳۹، خرمدره ۱۹، ماهنشان شش، طارم چهار، سلطانیه پنج و ایجرود یک نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

نظر شما