شناسهٔ خبر: 67036718 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گفت‌وگو با ایرنا؛

بهروز افخمی: ظاهر و باطن شهید رئیسی یکی و زیبا بود/ قرار بود جلساتی داشته باشیم نشد +فیلم

تهران- ایرنا- کارگردان سینما و تلویزیون گفت: فقط یک بار شهید رئیسی را از نزدیک دیدم. قرار بود جلسات کاری برای برنامه‌های مختلف با او داشته باشیم که متاسفانه نشد.

صاحب‌خبر -

بهروز افخمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره ویژگی‌ها و خصوصیات بارز شهید رئیسی در تعامل با هنرمندان اظهار داشت: شهید رئیسی باطن و سیرت زیبایی داشت، اتفاقا ظاهر و باطنش یکی بود.

کارگردان فیلم سینمایی صبح اعدام با بیان اینکه «رئیسی با هنرمندان تعامل و مدارا می‌کرد»، افزود: من فقط یک بار شهید رئیسی را از نزدیک دیدم. فرد نازنینی بود، هیچ نقد و توصیه‌ای در کار نبود، سلام و علیک بود و احوال‌پرسی، قرار بود با هم جلساتی داشته باشیم.

این کارگردان سینما و تلویزیون گفت: قرار بود جلسات کاری برای کارهای مختلف با شهید رئیسی داشته باشیم که متاسفانه نشد.

افخمی در آیین گرامیداشت آیت‌الله شهید رئیسی در جمع هنرمندان در تالار وحدت هم گفته بود: خدا عاقبت خیری را برای شهید رئیسی تعیین کرده بود. او در ۶۳ سالگی آسمانی شدند که اوج پختگی است، امیدوارم اگر لایق باشیم خدا شهادت نصیب همه ما بکند.

بهروز افخمی: ظاهر و باطن شهید رئیسی یکی و زیبا بود/ قرار بود جلساتی داشته باشیم نشد +فیلم

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه -۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳- در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهوری بودند.

مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و همراهان شهیدشان روز سه شنبه -اول خرداد- در تبریز و قم و روز چهارشنبه -دوم خرداد- در تهران برگزار شد و آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب بر پیکر این شهیدان خدمت نماز خواندند؛ تشییع پیکر این شهدای والامقام در ادامه روز پنجشنبه -سوم خرداد- در بیرجند و مشهد برگزار شد؛ پیکر شهید رئیسی در حرم مقدس امام هشتم (ع) در مشهد مقدس و پیکر شهید امیرعبداللهیان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در شهرری به خاک سپرده شد.

نظر شما