شناسهٔ خبر: 67036639 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

راهپیمایی محکومیت رژیم صهیونیستی در آذربایجان شرقی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد:راهپیمایی خشم و انزجار ملت ایران علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه و رفح روز جمعه در استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در اطلاعیه ای از برگزاری راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار در آذربایجان شرقی علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه و رفح در روز جمعه ۱۸ خرداد ماه خبر داد.

متن اطلاعیـه بدین شرح است:

رژیم سفاک و درنده خوی صهیونیستی همچون چندین ماه گذشته زنان و کودکان بی‌گناه و بی‌پناه و مردمان غزه بویژه رفح را با حملات ددمنشانه و وحشیانۀ خود تحت سخت‌ترین ظلم‌ها و ستم‌های وصف ناپذیر قرار داده است. نمازگزاران جمعه استان آذربایجان شرقی در استمرار اعلام همبستگی بی‌قید و شرط با مردم مظلوم غزه و برگزاری راهپیمایی جمعه‌های خشم روز جمعه هفته جاری نیز پس از اقامه نماز پرصلابت جمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات نابخشودنی و تداوم نسل‌کشی رژیم جنایتکار صهیونیستی و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خواستار توقف ماشین کشتار رژیم جعلی و آتش‌بس فوری در غزه بوده و حمایت خویش را از مقاومت ملت مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد. این راهپیمایی همزمان با استان‌های گلستان و کردستان، در آذربایجان شرقی نیز برپا می‌شود و در شهر تبریز بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از سه راه مصلی به سمت میدان ساعت برگزار خواهد شد.

نظر شما