شناسهٔ خبر: 67036612 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اورعی: گزینه خارجی تیم ملی هندبال باید از مربیان طراز اول جهان باشد

تهران- ایرنا- ملی‌پوش هندبال گفت: اگر قرار است که سرمربی خارجی برای تیم ملی بیاورند باید از مربیان طراز اول جهان باشد تا بتواند تغییراتی در هندبال ایران ایجاد کند.

صاحب‌خبر -

محمدرضا اورعی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره شرایط لیگ رومانی، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی این کشور بازیکنان بزرگ و خوبی از آلمان، فرانسه و اسپانیا وارد لیگ رومانی می‌شوند. همین موضوع سبب شده است تا لیگ این کشور از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

وی درخصوص وضعیت قرارداد خود در لیگ رومانی خاطرنشان کرد: من در اینجا قراداد ۲ ساله دارم و امسال سال آخری است که در تیم توردا بازی می‌کنم. این تیم امسال در رده چهارم لیگ رومانی قرار گرفت و توانست راهی کاپ اروپا شود.

ملی‌پوش هندبال در خصوص شرایط نیمکت تیم ملی و رایزنی با مربیان خارجی نیز توضیح داد: اگر قرار است که سرمربی خارجی وارد ایران شود باید یک مربی طراز اول باشد که در چند سال اخیر موفقیت‌های بزرگی در سطح باشگاهی و ملی به دست آورده باشد.

وی ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم اگر قرار است که سرمربی خارجی برای تیم ملی هندبال بیاورند باید مربی کاربلدی از همه لحاظ باشد تا بتواند تغییراتی در هندبال ایران ایجاد کند، در غیر این صورت مربی فعلی ایرانی گزینه خوبی است.

اورعی درباره شرایط لیگ برتر هندبال در فصلی که گذشت، عنوان کرد: در این زمینه نظری ندارم زیرا خودم در لیگ ایران در این فصل بازی نکردم اما بومی‌گرایی در تیم‌های مختلف سبب می‌شود تا شانس بهتری به جوانان هر شهر داده شود و بتوانند خود را نشان دهند.

نظر شما