شناسهٔ خبر: 67036605 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران| هفته پنجم؛

هرمزگانی‌ها به‌دنبال تثبیت صدرنشینی خود

هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی فردا با برگزاری یک دیدار آغاز و شنبه با برگزاری چهار دیدار دیگر به پایان می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی فردا _جمعه هجدهم خرداد_ با برگزاری یک دیدار آغاز می‌شود و با برگزاری چهار دیدار دیگر این هفته در روز شنبه، نوزدهم خرداد به پایان می‌رسد.

پارس جنوبی بوشهر- فولاد هرمزگان

در یکی از دیدارهای حساس هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر میزبان فولاد هرمزگان است؛ پارس جنوبی بوشهر هفته گذشته میزبان تیم شهرداری بندرعباس بود و موفق شد در این دیدار با نتیجه چهار بر سه پیروز میدان شود.

فولاد هرمزگان نیز هفته گذشته میزبان تیم دکتر تأمین اصفهان بود و در یک دیدار حساس موفق شد با نتیجه چهار بر یک تیم دکتر تأمین را مغلوب خود کند.

دکتر تأمین اصفهان - مقاومت گلساپوش یزد

در دیگر دیدار این هفته مقاومت گلساپوش یزد میهمان دکتر تأمین اصفهان است؛ تیم فوتبال ساحلی دکتر تأمین اصفهان هفته گذشته در جدال با فولاد هرمزگان صدرنشین و میزبان موفق به کسب پیروزی نشد و با نتیجه چهار بر یک مغلوب فولادی‌ها شد.

در مقابل مقاومت گلساپوش یزد هفته گذشته از وحدت مهریز میزبانی کرد و موفق شد در یک دیدار پر گل با نتیجه پنج بر صفر، امتیاز آن دیدار را از آن خود کند.

وحدت مهریز - شاهین خزر رودسر

در یکی دیگر از دیدارهای هفته پنجم وحدت مهریز میزبان شاهین خزر رودسر است؛ وحدت مهریز هفته گذشته میهمان مقاومت گلساپوش بود و موفق نشد در این دیدار گلی به‌ثمر برساند و در نهایت با اختلاف پنج گل، امتیاز این دیدار را به تیم میزبان هدیه کرد.

شاهین خزر رودسر هفته گذشته میزبان آداک نوشهر بود و موفق شد با اختلاف یک گل پیروز میدان شود.

آداک نوشهر- چادرملو اردکان

در دیگر دیدار این هفته چادرملو اردکان میهمان آداک نوشهر است؛ آداک نوشهر هفته گذشته به رقابت با شاهین خزر رودسر در ورزشگاه خانگی آن پرداخت و در نهایت موفق به پیروزی مقابل آن تیم نشد.

چادرملو اردکان نیز هفته گذشته میزبان تیم پاس جوان گناوه بود و در یک رقابت پر گل موفق شد با نتیجه هفت بر دو پیروز شود.

پاس جوان گناوه - شهرداری بندرعباس

در یکی دیگر از دیدارهای این هفته پاس جوان گناوه میزبان شهرداری بندرعباس است؛ پاس جوان گناوه هفته گذشته میهمان چادرملو اردکان بود که در یک رقابت حساس و دشوار موفق به کسب پیروزی نشد و با اختلاف نتیجه را واگذار کرد.

شهرداری بندرعباس نیز هفته گذشته در جدال با پارس جنوبی بوشهر نتوانست پیروز شود و با اختلاف یک گل نتیجه را به تیم میزبان واگذار کرد.

برنامه کامل دیدارهای هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران

جمعه هجدهم خرداد

  • پارس جنوبی بوشهر- فولاد هرمزگان (ساعت ۲۰)

شنبه نوزدهم خرداد

  • دکتر تأمین اصفهان - مقاومت گلساپوش یزد (ساعت ۱۹)
  • وحدت مهریز - شاهین خزر رودسر (ساعت ۱۹:۴۵)
  • آداک نوشهر - چادرملو اردکان (ساعت ۲۰)
  • پاس جوان گناوه - شهرداری بندرعباس (ساعت ۲۰)

نظر شما