شناسهٔ خبر: 67035517 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از پشت پرده قتل تا اعلام سقف مجاز ثبت‌نام اتباع خارجی در فارس

آنچه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.
 
 
 آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.
 
 
 از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟
 
 فارس، استان معین بازاریابی گردشگری
 
 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: فارس به‌عنوان استان معین کشور، برای بازاریابی گردشگری کشورهای حوزه خلیج‌فارس، عراق و تاجیکستان انتخاب شد.

از پشت پرده قتل تا اعلام سقف مجاز ثبت‌نام اتباع خارجی در فارس

 
 زمان خدمات‌رسانی مترو شیراز افزایش یافت
 
 رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان خط یک مترو شیراز از تاریخ ۱۶ خردادماه تا ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۵:۳۰ بامداد الی ۲۲ شب خدمات‌رسانی می‌کند.
 
 رهبری و امام راحل مکمل یکدیگر هستند
 
 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی (ره) در واقع هر دو پیش برنده و مکمل یکدیگر برای زمینه سازی اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی هستند.
 
 سقف مجاز ثبت‌نام اتباع خارجی در مدارس
 
 مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استاندار فارس گفت: حداکثر سقف مجاز ثبت‌نام اتباع خارجی در کلیه مدارس استان فارس در تمام مقاطع تحصیلی ۳۰ درصد تعیین شد و به اداره کل آموزش و پرورش استان جهت اجرا ابلاغ شده است.
 
 الزام ثبت‌نام در سامانه «سپند» برای سرویس مدارس
 
 رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرستان آباده با اشاره به لزوم ثبت درخواست سرویس حمل و نقل دانش‌آموز در سامانه سپند گفت: برای ثبت‌نام دانش آموزان ابتدا باید اطلاعات کامل دانش آموزان و والدین در سامانه سپند ثبت شود.
 
 پشت پرده قتل هولناک جاده شیراز
 
 مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اطلاعیه‌ای گفت: راننده یک دستگاه سواری پراید با راننده کامیونی که در یک مسیر در حال حرکت بودند، به دلیل سبقت گرفتن از یکدیگر با هم بحث و جدال لفظی کردند و پس از طی بخشی از مسیر، باهم درگیر شدند.
 
 در شهر خودم غریبه هستم
 
 پرتابگر شیرازی که متولد محله دروازه کازرون شیراز است، مشکل اصلی خود را حمایت‌نشدن در استان و شهر خود عنوان کرد و گفت: انگار در شیراز غریبه هستیم و کسی ما را نمی‌شناسد حتی برای همین مسابقات اخیر که به ژاپن رفتیم، انگار کسی خبر نداشت وقتی مدال گرفتیم هم هیچ خبری از مسئولان نبود.
 
 برنامه عملیاتی تکمیل راه‌های روستایی تدوین شود
 
 استاندار فارس گفت: برنامه عملیاتی تکمیل راه‌های روستایی و تعیین ایل راه‌های استان برای اجرا در سال جاری (۱۴۰۳) و سال آتی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن تدوین و ارائه شود.
 
 تصادف پراید و تریلر در آزادراه شیراز - اصفهان
 
 رئیس جمعیت هلال‌احمر آباده از تصادف یک دستگاه پراید با تریلر در آزادراه شیراز - اصفهان خبر داد و گفت: در این سانحه سه نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.
 
 پوشش ۱۰۰ درصدی تأسیسات آب برای جمعیت شیراز
 
 مدیرعامل آب و فاضلاب شیراز اعلام کرد: ۱۰۰ درصد جمعیت کلان‌شهر شیراز تحت پوشش تأسیسات آب آبفا شیراز قرار دارند.

 
 حج امسال متفاوت است
 
 نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت گفت: حج امسال از نظر سیاسی در مقایسه با سال‌های گذشته متمایز است.

 

انتهای خبر/224224

نظر شما