شناسهٔ خبر: 67035505 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

همه نگاه‌ها به برزیل و پاسخ ویرا

موانع بازگشت اوسمار روی نیمکت پرسپولیس

همه نگاه‌ها به برزیل و پاسخ ویرا اوسمار در جلسه با درویش به بیماری همسرش اشاره کرده است که می‌تواند نگرانی‌های درویش و هواداران پرسپولیس را برای از دست دادن این مربی بیشتر کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، اوسمار لوس ویرا که در نقش دستیار یحیی گل‌محمدی قهرمان لیگ شده بود، از پس چالشی بزرگ و فوق‌العاده دشوار برآمد و با ثبت بهترین آمار و نتایج خود در کاراکتر یک سرمربی در تمام دوران مربیگری‌اش، به عنوان سرمربی پرسپولیس هم قهرمانی لیگ را جشن گرفت.

اولین سرمربی برزیلی تاریخ باشگاه پرسپولیس حالا نامش را در بین مربیان بزرگی مثل برانکو ایونکوویچ و استانکو پوکله پوویچ به عنوان مربیان خارجی تاریخ این باشگاه که موفق به قهرمانی لیگ شده‌اند، قرار داد اما درست از فردای قهرمانی این هراس در دل مدیران باشگاه پرسپولیس به وجود آمد که نکند سرمربی موفق خود را از دست بدهند؟

اوسمار روز یکشنبه، ساعاتی بعد از قهرمانی پرسپولیس به دیدار رضا درویش رفت. مدیران باشگاه با او و جامی که برای پرسپولیس صید کرده بود عکس یادگاری گرفتند و بعد از آن صحبت‌ها و مذاکرات جدید هم انجام شد اما هیچ خبری از توافق نهایی یا امضای قرارداد فصل بعد اوسمار بیرون نیامد.

بعد از این جلسه باشگاه پرسپولیس در خبری کوتاه ضمن اعلام برگزاری جلسه مذکور به این نکته اشاره داشت که قرار شده اوسمار با خانواده‌اش مذاکره کرده و در تاریخی مقرر(ظاهراً 10 روز بعد از این جلسه) نظر نهایی خود را درباره ادامه همکاری به این باشگاه اعلام کند.

ظاهراً اوسمار در جلسه با درویش به بیماری همسرش اشاره کرده؛ موضوعی که می‌تواند نگرانی‌های درویش و حالا هواداران پرسپولیس را برای از دست دادن این مربی بیشتر کند.

به میان آمدن موضوع بیماری همسر اوسمار درست بعد از پایان فصل، ابهامات زیادی را درباره ماندن یا نماندن اوسمار در پرسپولیس به وجود می‌آورد. یادمان نرفته که ماجرای نیامدن برانکو به پرسپولیس هم ناشی از مخالفت همسر او برای کار کردن جایی دور از کشور کرواسی و قاره اروپا بود و اصلاً برانکو به همین خاطر به پرسپولیس جواب منفی داد اما بلافاصله بعد از پایان جام ملت‌های آسیا از عمان به چین رفت و با فدراسیون فوتبال این کشور برای هدایت تیم ملی چین توافق کرد تا مشخص شود دلتنگی‌های همسر پروفسور بهانه‌ای بیش نبوده و او احتمالاً با پیشنهادی با مبلغ و شرایطی بهتر برای چالشی تازه و بزرگتر به شرق دور رفته است.

حالا هم این سؤال به شکل جدی مطرح است که بیماری همسر اوسمار چطور درست بعد از پایان فصل عود کرده و حالا که او در آستانه یک امضای مهم قرار دارد چنین مسأله‌ای مطرح شده؟ آیا این موضوع به تهدید خانوادگی اوسمار در اینستاگرام و ترسیدن او از ادامه کار در پرسپولیس ارتباط دارد یا موضوع چیز دیگری است؟

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس طوری حرف می‌زند که انگار اوسمار بدون هیچ مشکلی برمی‌گردد و با امضای قرارداد جدیدی به کارش ادامه خواهد داد اما ماجرا کمی مشکوک، مبهم و نگران‌کننده به نظر می‌رسد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما