شناسهٔ خبر: 67035106 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم استقلال ملاثانی در هفته سی و سوم لیگ فوتبال دسته یک به برتری رسید

اهواز - ایرنا - تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته سی و سوم لیگ دسته یک، در یک بازی خانگی مقابل تیم مس شهر بابک به برتری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار تیم های استقلال ملاثانی و مس شهر بابک شامگاه چهارشنبه در وررشگاه غدیر اهواز برگزار شد که با برتری یک بر صفر استقلال ملاثانی به پایان رسید.

در این دیدار علی کردانی، محمد اهل شاخه، علی حمودی، امید خالدی، میلاد پاک پرور، احمد جنادله، وحید نامداری، رضا آنتیک، علی فاتح، احسان علوان زاده و احمد الجبوری برای استقلال ملاثانی به میدان رفتند.

همچنین آیدین قویدل، محمد مسلمی پور، امید سام کن، امین عباسی، علی دهقان، جواد پورعوض، علیرضا ولی زاده، ایمان رازانی، حسین بهرامی، مرتضی حسین زاده و سعید عزت آبادی پور، ترکیب مس شهر بابک را تشکیل دادند.

در دقیقه ۹۳ این بازی، محمدامین مروانی تک گل بازی را به سود استقلال ملاثانی به ثمر رساند.

در حال حاضر تیم های مس شهر بابک و استقلال ملاثانی با ۴۱ و ۳۷ امتیاز در مکان های دهم و دوازدهم لیگ یک قرار دارند.

امیدها به جایگاه مناسب در لیگ با وجود کسر امتیاز از استقلال ملاثانی

سرمربی استقلال ملاثانی گفت: هر ۲ تیم بازی خوبی ارائه دادند و خوشحالم که توانستیم به هدفمان یعنی کسب سه امتیاز برسیم.

سیاوش اکبرپور افزود: امروز روی نیمکت دستمان خالی بود اما با این وجود از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم همین مسیر را ادامه دهند.

وی در خصوص گل مردود تیم استقلال ملاثانی گفت: برای من جالب بود که داور چهارم گل ما را آفساید اعلام کرد و من به شدت معترض شدم.

سرمربی استقلال ملاثانی افزود: بازیکنانم بدون چشم داشت بازی می کنند، در حالی که پنج امتیاز از ما کسر کردند و این موضوع در انگیزه بازیکنان اثرگذار است. امیدوارم در پایان لیگ، جایگاه خوبی به دست بیاوریم، هر چند امتیازات زیادی از ما کسر شد.

نظر شما