شناسهٔ خبر: 67034516 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

پرونده ۲ مرگ مشکوک روی میز بازپرس

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: مرگ عجیب زن ۶۰ ساله‌ای در مغازه آبمیوه فروشی پس از خوردن آبمیوه و مرگ مشکوک مرد پولداری در مهمانی با زن مورد علاقه‌اش دو پرونده تازه‌ای هستند که روی میز بازپرس جنایی گشوده شد. 
نخستین حادثه عصر روز سه‌شنبه پانزدهم خردادماه رخ داد. ساعتی مانده به غروب آفتاب، مأموران پلیس تهران به قاضی امیرحسین علیمردان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر دادند زن میانسالی پس از خوردن آبمیوه به طرز مشکوکی فوت کرده‌است. تحقیقات میدانی مأموران حکایت از آن داشت زن میانسال همراه شوهرش به آبمیوه‌فروشی در یکی از خیابان‌های شمال تهران می‌رود. زن میانسال پس از خوردن آبمیوه ناگهان داخل مغازه آبمیوه فروشی حالش بد می‌شود و شوهرش با اورژانس تماس می‌گیرد، اما وی قبل از رسیدن اورژانس فوت می‌کند. 
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه جسد زن میانسال برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص‌شدن علت اصلی مرگ به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

مرگ مشکوک مرد پولدار 
دومین حادثه مرگ مشکوک مرد پولداری بود که مأموران پلیس تهران چند ساعت پس از مرگ زن میانسال در آبمیوه فروشی به قاضی امیر‌حسین علیمردان اعلام کردند. 
 مأموران تلفنی به بازپرس جنایی خبر دادند مرد پولداری در خانه‌اش در یکی از خیابان‌های شمال غرب تهران به طرز مشکوکی فوت کرده‌است. با اعلام این خبر، بازپرس جنایی در رأس تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند. تیم جنایی داخل پذیرایی آپارتمان مسکونی در شمال تهران با جسد مرد ۶۰ ساله‌ای به نام پیمان روبه‌رو شدند که معاینات اولیه و گفته زن مورد علاقه مرد فوت شده حکایت از آن داشت وی احتمالاً اوردوز کرده‌است. 
بررسی‌ها نشان داد پیمان تنها زندگی می‌کرده و ساعتی قبل زن مورد علاقه‌اش را به خانه‌اش دعوت می‌کند و پس از خوردن مشروبات الکلی به کام مرگ می‌رود. 
 آشنایی در اینستاگرام 
زن جوانی که حادثه را به مأموران پلیس خبر داده‌بود، در ادعایی گفت: «مدتی قبل در اینستاگرام با پیمان آشنا شدم. او مرد پولداری بود و می‌گفت تنها زندگی می‌کند. وقتی با او آشنا شدم فهمیدم همسرش را طلاق داده و مرد تنهایی است. پس از این رابطه ما بیشتر شد تا اینکه به هم علاقه پیدا کردیم. ما هر از گاهی یکدیگر را بیرون ملاقات می‌کردیم و گاهی هم من به خانه‌اش می‌آمدم. شب حادثه با هم قرار ملاقات داشتیم و او با خودرویش به دنبال من آمد و مرا به خانه‌اش دعوت کرد. قرار بود با هم میهمانی برگزار کنیم، به همین خاطر به خانه‌اش رفتیم. او ابتدا مشروب خورد، اما من نخوردم و ساعتی بعد هم مقداری مواد مصرف کرد که ناگهان حالش بد شد. وقتی دیدم حال پیمان بد شده‌است، با اورژانس تماس گرفتم و درخواست کمک کردم. لحظاتی بعد اورژانس رسید و او را معاینه و اعلام کرد پیمان فوت کرده‌است.»
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه جسد مرد پولدار برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص‌شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

نظر شما