شناسهٔ خبر: 67034052 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

دستاوردهای دولت سیزدهم در البرز نسبت به ادوار قبل بی‌نظیر بو... -

اقتصاد ایران: کرج- استاندار البرز با بیان اینکه مردم قدرشناس کشور بار دیگر با حضور پرشور پای صندوق‌های رأی انتخابی آگاهانه رقم می‌زنند، گفت: دستاوردهای دولت سیزدهم در البرز نسبت به ادوار قبل بی نظیر بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی عصر چهارشنبه در نشست با جمعی از احزاب فعال استان که روز چهارشنبه ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان و تسلیت رحلت ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: جلب مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات پیش رو با اتحاد و همبستگی و همدلی میسر می‌شود چراکه با افزایش مشارکت نسبت به دوره قبل در برگزاری ۲ دوره انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این امر در البرز نمود پیدا کرد.

وی با تشریح آمار مشارکت در ادوار مختلف انتخابات ریاست جمهوری در استان، ادامه داد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سخنرانی روز چهاردهم خردادماه امسال از حضور مردم شریف ایران اسلامی در تشییع پیکر شهید رئیسی و همراهانشان قدردانی کردند و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو را مکمل عشق به کشور و ولایت و… دانستند.

عبداللهی گفت: به دنبال همفکری و هم افزایی با احزاب فعال استان برای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو هستیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی، ولایت پذیری، ولایتمداری، مجاهدت، اخلاص و علم آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید، افزود: بر این باور هستم که کارآمدی و توانمندی دولت محترم سیزدهم بر هیچ کس پوشیده نیست و البته اطلاع رسانی شایسته ای در این زمینه صورت نگرفته است.

استاندار البرز به دستاوردها و برکات دولت سیزدهم در استان البرز و همچنین سفرهای رئیس جمهور به استان، گفت: تاکنون در هیچ دوره‌ای در البرز به این حجم اقدام مؤثر در راستای ارتقا زیرساخت‌ها و سرانه‌ها صورت نگرفته بود و به جرأت مدعی هستم که در این دولت اقدامات بزرگی شکل گرفت.

وی افزود: پروژه‌های بزرگ بیمارستانی در استان افتتاح و دنبال شد که بیمارستان‌های شهید سلیمانی و به آفرین در فردیس تکمیل شد و پروژه‌های بیمارستان کمالشهر، سیدالشهدا، تأمین اجتماعی هشتگرد، طالقان، خورشید و… نیز با سرعت در حال تکمیل هستند، بواسطه این اقدامات در دولت سیزدهم حدود هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه استان اضافه شد.

عبداللهی با اشاره به نهضت مدرسه سازی، گفت: ۱۰۰ مدرسه در سفر اول رئیس جمهور تعهد کرده بودیم که محقق شد و در سفر دوم نیز ۱۰۰ مدرسه در دستور کار قرار گرفت که تاکنون حدود نیمی از آن تکمیل شده است.

وی افزود: اولین مرکز جامع تشخیص و درمان انواع سرطان کشور در البرز کنار بیمارستان امام علی (ع) در عظیمیه کرج در حال تکمیل است که بخش عمده آن در ۴ تیر ماه امسال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

عبداللهی گفت: در این بیمارستان، بیماران مبتلا به سرطان با تعرفه‌های دولت مورد مداوا قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به پروژه‌های راهسازی استان، افزود: در این راستا نیز بخشی از اتوبان شهید سلیمانی در سفر رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار گرفت که درصدد هستیم تا هفته دولت ادامه آن نیز تکمیل و افتتاح شود، همچنین در این مسیر بلندترین پل خاورمیانه با سرعت در حال پیشرفت است.

استاندار البرز افزود: در حوزه انتقال آب سد به شهر مهستان، نظرآباد، ساوجبلاغ و در حوزه برق نیز با بهره برداری از پست ۴۰۰ کیلوولت در کرج و اجرای این پست در چند نقطه دیگر از البرز اقدامات بزرگی رقم خورد و در حوزه گاز نیز البرز با انتقال گاز به روستاهای صعب‌العبور به استان سبز تبدیل شد.

وی گفت: قطار شهری کرج از دیگر پروژه‌هایی بود که پس از دو دهه انتظار مردم، احیا شد و بخشی از آن مورد بهره برداری قرار گرفت و ایستگاه شهید سلطانی که قطارشهری کرج را به مترو تهران متصل می‌کند در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

عبداللهی افزود: در نهضت ملی مسکن نیز به عنوان استان پیشرو در جانمایی و اختصاص اراضی مناسب به مساحت ۲ هزار و ۸۷۰ هکتار جهت ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن، بودیم.

وی گفت: در دولت نهم و دهم مجموعاً یک میلیون و ۲۰۰ مسکن ساخته شد و از این تعداد حدود ۸۵۰ هزار واحد تحویل داده شد و حدود ۲۸۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور مانده بود که دولت سیزدهم خود را موظف به تحویل آن کرد.

عبداللهی افزود: زندان رجایی شهر نیز تعطیل شد و درصدد هستیم بخشی از زندان را به دانشگاه فرهنگیان کنیم که در دنیا بی نظیر خواهد بود.

وی بر ضرورت اطلاع رسانی و امیدافزایی در جامعه با توجه به اقدامات و دستاوردهای بزرگی که رقم خورده، تاکید کرد و از فعالان احزاب استان خواست تا از این طریق مردم را برای افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو، آگاه و امیدوار کنند. عب

داللهی افزود: بی شک مردم قدرشناس کشور که پیکر رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان را بر روی دستان خود تشییع کردند، برای انتخابی آگاهانه و اصلح، پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

برچسب‌ها:

نظر شما