شناسهٔ خبر: 67033268 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

علامتی از عمو قناد عیادت کرد - اکونیوز

اقتصاد ایران: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن عیادت از مجید قناد که دچار سانحه تصادف شده، گفت: حال عمومی او خوب است و تا چند روز دیگر مرخص می‌شود.

صاحب‌خبر -

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ضمن عیادت از مجید قناد که دچار سانحه تصادف شده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مجید قناد یکی از مجریان خوب حوزه کودک و نوجوانان است که کودکان و نوجوانان این سرزمین به ویژه دهه شصتی ها و هفتادی ها با او خاطرات بسیار دارند. این وظیفه را بر خود دانستم تا از این هنرمندی که سال ها در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می‌کرد، عیادت کنم. به همین دلیل برای عیادت از او به بیمارستان رفتم. حال عمومی او خوب است و چند روزی را باید تحت نظر قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در صحبتی که با فرزند ارشدش داشتم، عمل او موفقیت آمیز بوده است و تا چند روز دیگر مرخص می‌شود. هم اکنون حال او خوب است و جای نگرانی وجود ندارد.

مجید قنادی مجری حوزه کودک و نوجوان حدود ۴۰ روز پیش تصادف کرده بود و مشکل خاصی برایش پیش نیامد تا اینکه چند روز قبل لخته خونی در سرش ایجاد شد که بنا به تشخیص پزشکان احتمالا این لخته خون ناشی از تصادف وی بود. تا اینکه او را به بیمارستان منتقل کردند و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

نظر شما