شناسهٔ خبر: 67033170 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رونمایی از جایزه جهانی امام خمینی(ره) در مالزی

جایزه بین المللی امام خمینی (ره) با حضور علماء، صاحبنظران و روسای احزاب و تشکل‌های اسلامی در اجلاس «حج، تجلی وحدت اسلامی در آزادسازی فلسطین» در کوالالامپور مالزی رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ جایزه‌ای جهانی که هر دوسال یکبار به پژوهشگران برتری تعلق می‌گیرد که در دو حوزه نظری و عملی اندیشه‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، دارای آثاری شاخص و برگزیده باشند.  

<div id="video-display-embed-code_11187758"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4252481/11187758?width=600&height=350"></script></div>


سخنرانان این اجلاس با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) بر نقش محوری و وحدت بخش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در بیداری اسلامی، تشکیل جبهه مقاومت در جهان اسلام تاکید و خاطرنشان کردند: جهان اسلام با تاسی از این شخصیت ممتاز به عنوان الگوی عملی قرن حاضر می‌تواند یکدل و یکصدا در برابر رویکرد دوگانه غرب بایستد و با رد طرح‌های ریاکارانه آنان اعلام کند؛ راهی جز آزادی کامل فلسطین وجود ندارد.

همچنین در این همایش با اشاره به فراز‌هایی از نامه اخیر رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا بر ضرورت بیداری و اقدام عملی جهان اسلام در دفاع از فلسطین تاکید شد.

نظر شما