شناسهٔ خبر: 67032377 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مسافری که ۱۶۵بسته مواد مخدر را بلعید/ عکس

فرمانده پلیس راه آهن فراجا از کشف ۱۶۵ بسته حاوی مواد مخدر جاساز به روش بلع از یک مسافر در ایستگاه راه آهن خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین،سردار حشمت اله ملکی فرمانده پلیس راه آهن فرماندهی یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا در تشریح این خبر گفت: کارشناسان معاونت مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن کشور در پی انجام اقدامات اطلاعاتی مبنی بر تردد مشکوک یکی از مسافران سابقه دار در مسیر ریلی یزد به تهران و احتمال حمل مواد مخدر از جانب وی، پیگیری را در دستور کار خود قرار دادند.

ایسنا در خبری نوشت:این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با اعلام این خبر به کارکنان پلیس راه آهن مسیر ریلی با اقدامات پلیسی، نسبت به کنترل مسافران خروجی از قطار یزد اقدام و این متهم شناسایی و دستگیر می شود.

وی افزود: پس از انتقال متهم به یگان انتظامی پلیس، در بررسی های به عمل آمده پس از عکس برداری به وسیله دستگاه بادی اسکنر بسته های متحدالشکل و مشکوک به موادمخدر داخل بدن وی مشخص گردید.

سردار ملکی بیان داشت: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، متهم تحت نظر قرار گرفته و طی ۱۱مرحله تعداد ۱۶۵ بسته به وزن ۱کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه از نامبرده دفع، کشف و ضبط شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور در پایان خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل که حسب دستور مرجع قضائی، متهم به همراه مواد مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گردید.

4146601.jpg

۴۷۲۱۷

نظر شما