شناسهٔ خبر: 67031790 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

از تغییر برنامه اتوبوسرانی با ساعت کاری تا هشدار پلیس فتا

از تغییر برنامه اتوبوسرانی با ساعت کاری تا هشدار پلیس فتا، در ویژه‌های تهران امروز مطرح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر اساس اعلام کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی، زمان پذیرش مشتریان شعب بانک‌های عضو این کانون از امروز (۱۶ خرداد) از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز می‌شود و پایان آن در روز‌های شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳ و روز‌های پنجشنبه ساعت ۱۲ ظهر خواهد بود.

برنامه ناوگان اتوبوسرانی پایتخت برای تغییر ساعت کار ادارات

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: خطوط تندروی اتوبوسرانی به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان است. فعالیت اتوبوس‌های سایر خطوط در ساعات پیک که ۶ صبح و ۱۳ بعدازظهر است با توجه به افزایش حجم مسافران در این ساعات، با برنامه ریزی‌های انجام شده خدمات‌رسانی در این ساعات افزایش می‌یابد.

معافیت مشمول غیرغایب به واسطه کفالت پدر
 

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفته: فقط فرزند سالم غیرغایب بالای ۱۸ سال خانواده می‌تواند از معافیت کفالت پدر بالای ۷۵ سال یا پدر بیمار نیازمند مراقبت بهره‌مند شود. وجود برادر زیر ۱۸ سال سالم مانعی برای بهره‌مندی مشمول از معافیت سربازی به واسطه کفالت پدر نیست. 

هشدار مهم پلیس فتا درباره سهام عدالت

 پلیس فتا با ارسال پیامکی به شهروندان هشدار داد و نوشت: هرگز به پیام‌های دریافتی حاوی لینک از دوستان و آشنایان با عناوین سود سهام عدالت، بسته معیشتی و سبد کالا رایگان توجه نکنید. این پیام‌ها با هک گوشی مخاطبین شما توسط افراد کلاهبردار ارسال و با هدف خالی نمودن حساب شماست.

واردات اپل همچنان ممنوع

رضوانی فر، رئیس کل گمرک ایران گفته: همچنان واردات تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل ممنوع است و در صورت لغو ممنوعیت آن، سود بازرگانی آن به میزان ۹۶ درصد خواهد بود.

<div id="video-display-embed-code_11187219"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4252383/11187219?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما