شناسهٔ خبر: 67030990 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تنها نماینده کشتی استان آماده برای مسابقات دسته یک

مرحله رفت مسابقات کشتی فرنگی دسته یک کشور جمعه ۱۸ خرداد به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ سرمربی تیم کشتی فرنگی فولادمبارکه سپاهان با بیان اینکه بیش از یک سال از تیم داری باشگاه فولادمبارکه سپاهان در رشته کشتی می‌گذرد گفت: با حمایت‌های باشگاه فولادمبارکه سپاهان امسال خود را آماده کرده ایم تا به عنوان نماینده استان در مسابقات دسته یک کشوری شرکت کنیم.
رسول جزینی افزود: حدود ۶ ماه است که به طور فشرده تمرینات خود را آغاز کردیم و تمام تلاش مجموعه باشگاه، هیئت استان و مربیان و پیشکسوتان کشتی این است که اصفهان به جایگاه اصلی خود در کشتی کشور باز گردد.
وی گفت: رقابت‌های کشتی دسته یک در رشته فرنگی با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود که در گروه ما تیم‌های خوزستان، فارس و قم حضور دارند و پس از برگزاری مسابقات در دو مرحله رفت و برگشت ۲ تیم برتر جواز حضور در مرحله بعدی را کسب خواهند کرد.
رسول جزینی افزود: هرچند رقیب ما بسیار سرسخت است و مدعیان قهرمانی در آن حضور دارند ولی کشتی گیران با انگیزه سپاهانی آماده هستند تا این چالش سخت را پشت سر بگذارند و با حضور در مراحل بالاتر به عنوان قهرمانی برسند و نام کشتی اصفهان را دوباره پرآوازه کنند.
وی گفت: مرحله رفت مسابقات کشتی فرنگی دسته یک کشور روز جمعه ۱۸ خرداد به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

 

<div id="video-display-embed-code_11187027"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4252342/11187027?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما