شناسهٔ خبر: 67030875 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مسوولان برای انتخاب رییس جمهور آینده روشنگری کنند - اکونیوز

اقتصاد ایران: زرندیه _نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس بر روشنگری مردم در انتخاب رئیس جمهور آینده از سوی مسوولان تاکید کرد و افزود: فردی را برگزینیم که راه شهید رییسی را ادامه دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد سبزی ظهر چهارشنبه در آئین معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرندیه، اظهار کرد: نیروی انتظامی حافظان انقلاب، جان و مال مردم هستند و در مسیر امنیت این کشور شهدای زیادی را تقدیم این انقلاب کردند و سرافراز هستند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس تصریح کرد: متأسفانه معیشت کارکنان فراجا در شأن آنها نیست و برخی به سختی امرار معاش می‌کنند که امید است با پیگیری مجلس این مشکل رفع شود.

حجت الاسلام سبزی با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری گفت: ما در جنگ روایت‌ها قرار داریم اگر اتفاقات را درست روایت نکنیم دشمن برای ما به ناحق و غلط روایت خواهد کرد.

وی افزود: در اتفاقات اخیر و با شهادت رئیس جمهور و همراهانشان دشمن فکر می‌کرد در مدیریت کشور خللی ایجاد می‌شود اما به برکت وجود ولایت فقیه خللی در امور اجرایی کشور ایجاد نشد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: مردم ایران در طول انقلاب شهدای بزرگی همچون شهید مطهری، بهشتی، رجایی، باهنر و صدها شهید والا مقام دیگر را برای سرافرازی انقلاب اسلامی داده‌ایم و با رفتن اشخاص این انقلاب متزلزل نخواهد شد بلکه به فرموده امام خمینی (ره)، بکشید ما را ما زنده‌تر می‌شویم.

حجت الاسلام سبزی همچنین در خصوص ثبت نام برخی اشخاص برای نامزدی ریاست جمهوری گفت: کسانی که روزی جزو مسئوولین این کشور بودند و کسانی که در مقابل ولایت فقیه ایستادند و مردود شدند اینها دیگر نباید جایگاهی میان مردم داشته باشند.

وی گفت: در جنگ روایت‌ها، واقعیت‌ها برای مردم درست روشنگری شود تا کسی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که راه شهید رئیسی را ادامه دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما