شناسهٔ خبر: 67030731 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

رفع مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان دهلران در حال انجام است - اکون

اقتصاد ایران: ایلام-فرماندار ویژه دهلران گفت: رفع مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان دهلران در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، لطیف صادقی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری موسیان با قدردانی از حضور نماینده مجلس شورای اسلامی در جمع شورای اداری بخش موسیان، ابراز کرد: پیگیری امورات با اولویت در هر بخشی می‌تواند نقش موثری در رفع مشکلات مردم و تسریع در امور مردم داشته باشد.

وی اظهار کرد: رفع مشکلات آب شرب روستاهایی که زیر نظر قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) و با همکاری وزارت نیرو انجام می‌شود، نیازمند تسریع در پیگیری برای تزریق اعتبارات لازم است.

وی بر تقسیم اعتبارات بر اساس شاخص جمعیت اشاره کرد و افزود: ما با تلاش مضاعف و لحاظ کردن محرومیت به خوبی در جذب اعتبارات عمل خواهیم کرد.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به استفاده این شهرستان از اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی نفت، اظهار کرد: تسریع در اجرای پروژه‌ها نیازمند پیگیری برای تامین و اختصاص اعتبارات لازم است و تعامل و هم افزایی همه مسئولان در این زمینه بسیار موثر است.

صادقی خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و پرهیز از شروع پروژه‌های جدید از اولویت‌های شهرستان است،.

در ادامه امام جمعه دهلران نیز با گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، قیام ۱۵ خرداد و شهادت رئیس جمهور، بر خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد و گفت: مردم دهلران و به ویژه مردم موسیان در دوران دفاع مقدس حماسه‌آفرینی کردند و شایسته بهترین خدمات هستند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی از نماینده مردم حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل کارگروه ویژه برای شهرستان به منظور رایزنی با مسئولان کشوری و استانی برای رفع مشکلات شد و افزود: باید مشکلات کشاورزان حل و فصل و موانع تولید رفع شود تا کشاورزان با رغبت بیشتر کار کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما