شناسهٔ خبر: 67030013 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز تداوم راه شهید جمهور

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات هشتم تیرماه، زمینه‌ساز تداوم راه و اقدامات مؤثر و سازنده شهید جمهور است.

صاحب‌خبر -
                                                           مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز تداوم راه شهید جمهور
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار در نشست قرارگاه جهاد تبیین با موضوع انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی اجازه فعالیت و تبلیغات برای کاندیدای مشخصی را ندارند، اما باید در مدت زمان باقیمانده، در خصوص مشارکت حداکثری مردم اقدام کنند.
 
وی افزود: دستگاه‌های مختلف اجرایی عضو کارگروه‌های ۲۲ گانه قرارگاه جهاد تبیین استان، محتوا‌های لازم را برای ترغیب و تشویق به حضور حداکثری مردم در انتخابات تولید و در اختیار جامعه هدف خود قرار دهند.
 
حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار اضافه کرد: ترغیب و برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی رأی‌اولی‌ها نظیر دانش‌آموزان، دانشجویان و ورزشکاران باید در اولویت برنامه‌های مسئولان، دلسوزان و همه دست‌اندرکاران انتخابات باشد.
 
وی ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی در مدت کوتاه ریاست جمهوری خود اقدامات موثر و ارزنده‌ای را در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی به یادگار از خود برجای گذاشت و دولت بعدی نیز لازم است که مسیر رئیس جمهور شهید و دولت سیزدهم را ادامه دهد.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: دولت سیزدهم و در رأس آن رییس جمهور شهید، باوجود همه کاستی‌ها و کمبودها، توانست در کشور بالندگی و پیش‌برندگی ایجاد کند.
 
وی با تاکید بر تبیین و تشریح خدمات رئیس جمهور شهید برای اقشار مختلف جامعه، بیان کرد: بیشتر این اقدامات و خدمات، آن‌گونه که باید و شاید به درستی از سوی رسانه‌ها، در راستای روشنگری و برای اطلاع مردم مطرح نشده و به طور شایسته به خدمات دولت پرداخته نشد.
 
حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام و سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام نیز عنوان کردند: تداوم اقدامات موثری که دولت سیزدهم پایه گذاری کرده نقش موثری در در رفع مشکلات جامعه و تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری خواهد داشت.

نظر شما