شناسهٔ خبر: 67029589 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

جو اصفهان ناپایدار می‌شود / وزش تندباد در اکثر مناطق استان - اکون

اقتصاد ایران: اصفهان - رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: جو استان اصفهان با ورود سامانه ناپایدار تا اوایل هفته آینده ناپایدار است.

صاحب‌خبر -

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا پایان هفته جاری اظهار کرد: بررسی آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار تا اوایل هفته آینده از مناطق شمالی و غربی استان اصفهان است.

وی ادامه داد: طی روز پنجشنبه اکثر مناطق استان را در برخواهد گرفت و نحوه فعالیت سامانه در اکثر مناطق استان به صورت رشد ابر وزش تندباد لحظه‌ای و در مناطق شرقی و شمالی با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و در مناطق غربی، جنوبی، شمالی و مرکزی با رگبار بهاری و رعد و برق و در مناطق مستعد با احتمال تگرگ همراه است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز ابراز کرد: در این بازه زمانی دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: همچنین طی ۲۴ ساعت آینده آران و بیدگل و کاشان با دمای ۳۷ درجه سلسیوس گرم‌ترین و بوئین میاندشت با دمای ۱۰ درجه سلسیوس خنک‌ترین نقطه استان پیش بینی شده است.

نظر شما