شناسهٔ خبر: 67029552 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو؛

پیمان جبلی: تمامی مناظرات به صورت زنده پخش خواهد شد/ پیشنهاد رسانه ملی برای کاهش بداخلاقی‌های انتخاباتی + فیلم

جبلی گفت: پیشنهاد مشخصی را به کمیسیون بررسی تبلیغات که نهاد قانونی ناظر بر سلامت تبلیغات انتخابات است ارائه داده‌ایم. اگر مورد توجه قرار بگیرد ما آمادگی اجرا را داریم و فکر می‌کنیم تاثیر جدی در کاهش بداخلاقی‌ها خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: جزئیات برگزاری برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها از جمله مناظرات اوایل هفته آینده اعلام خواهد شد.

وی افزود: مهم‌تر از شکل برگزاری مناظره محتوای مناظرات است که به مردم عزیزمان این آگاهی را بدهد تا از برنامه‌ها، نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

رئیس رسانه ملی در ادامه گفت: در تلاش هستیم شرایطی را فراهم کنیم که نامزد‌های محترم بیش از آن که خواسته یا ناخواسته وارد حواشی شوند به برنامه‌های خود بپردازند. تا ورود به حاشیه و بداخلاقی انتخاباتی امکان پذیر نباشد یا به حداقل برسد.

جبلی گفت: علاوه بر طراحی برنامه‌های تبلیغاتی از جمله مناظرات که به گونه‌ای است تا ورود نامزد محترم مستقیم به برنامه خود باشد و امکان ورود به حواشی و بداخلاقی احتمالی به حداقل برسد.

وی گفت: پیشنهاد مشخصی را به کمیسیون بررسی تبلیغات که نهاد قانونی ناظر بر سلامت تبلیغات انتخابات است ارائه داده‌ایم. اگر مورد توجه قرار بگیرد ما آمادگی اجرا را داریم و فکر می‌کنیم تاثیر جدی در کاهش بداخلاقی‌ها خواهد داشت.

رئیس رسانه ملی در انتها تصریح کرد: تمامی مناظرات به صورت زنده از سیمای ملی پخش خواهد شد.

<div id="video-display-embed-code_2298991" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1150908/2298991?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما